kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

اخبار کوتاه از فوتبال



کولاک قوچان‌نژاد در بازگشت به لیگ هلند
تیم فوتبال زوله موفق شد با درخشش رضا قوچان‌نژاد با نتیجه ۶ بر ۲ حریف خود را شکست دهد.
رضا قوچان‌نژاد ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که دو هفته پیش به لیگ هلند برگشت و به تیم زوله پیوست در نخستین بازی خود برای این تیم برابر والویک درخشان ظاهر شد و توانست علیرغم نیمکت‌نشینی در نیمه اول، در این دیدار پوکر (به ثمر رساندن چهار گل در یک بازی) کند.مهاجم ایرانی زوله در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک عقب بود، در دقیقه ۵۶ به بازی آمد و توانست در دقایق ۶۰، ۸۱، ۸۳ و ۸۸ گلزنی کند و عامل دومین برد تیمش در اردوی ویژه هلند شود. تیم زوله در پایان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری برسد و در جایگاه دهم جدول قرار بگیرد.
کالدرون: باید مقابل صنعت نفت
فوتبال مورد علاقه‌ام را بازی کنیم
سرمربی پرسپولیس گفت: از کیفیت تیم در دو بازی نخست راضی نبودم چرا که دوست دارم فوتبال قشنگ‌تری بازی کنیم.
گابریل کالدرون ظهر دیروز در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. باید این بازی را ببریم. باخت مقابل تراکتور موجب افزایش مسئولیت ما در این بازی شده است. این هفته خوب کار کردیم و به نظرم تیم آماده است. از کیفیت تیم در دو بازی نخست راضی نبودم چرا که دوست دارم فوتبال قشنگ‌تر و بهتری انجام دهیم. مشخص است که بازیکنان نیاز به زمان بیش‌تری دارند.او ادامه داد: باید این بازی را ببریم و فوتبال مورد علاقه من را بازی کنیم. کالدرون درباره محرومیت بیرانوند و اظهارنظر این بازیکن مبنی بر خداحافظی از فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همیشه نظرات و تصمیمات کمیته انضباطی را قبول داشتم و احترام می‌گذارم. اکنون احترام بیشتری برای تصمیمی که درباره بیرانوند گرفتند، قائل هستم. بیرانوند یک بازیکن بین‌المللی در فوتبال ایران است. به عنوان یک خارجی انتظار دارم که حمایت بیش‌تری از او انجام شود. به خصوص در جمع فوتبال باید از او بیش‌تر حمایت شود.
فغانی از ایران رفت
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای ادامه زندگی راهی استرالیا شد.
علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که چندی پیش اعلام کرد برای ادامه زندگی ایران را ترک خواهد کرد بامداد امروز همراه با خانواده‌اش راهی استرالیا شد. فغانی چندی پیش اعلام کرد که برای زندگی در استرالیا، اقامت این کشور را گرفته اما همچنان در میادین بین‌المللی به نام ایران در مسابقات قضاوت خواهد کرد. به احتمال فراوان، فغانی در لیگ کشور استرالیا قضاوت خواهد کرد و در صورت دعوت به ایران برای قضاوت، راهی کشورمان خواهد شد.
پرسپولیس- صنعت نفت؛ پایان بازی‌های هفته سوم بعد از 4 روز
آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود تا بالاخره بازی‌های این هفته بعد از 4 روز به پایان برسد. این مسابقه برای سرخپوشان بسیار ویژه است. آخرین بازی لیگ قبل از دربی می‌تواند روی عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار باشد. سرخپوشان در هفته دوم مقابل تراکتور‌سازی تبریز شکست خوردند تا اکنون با 3 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرند اما نفت آبادان بدون باخت و 4 امتیاز سه پله بالاتر از سرخپوشان تهرانی است.
پرسپولیس در این مسابقه به دنبال 6 امتیازی شدن قبل از دربی است. برد خانگی در آستانه دربی می‌تواند برای کالدرون و شاگردانش بسیار روحیه بخش باشد.دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات صنعت نفت هم فوتبال ایران و هم تیم پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد. او با جو ورزشگاه آزادی هم آشنایی کامل دارد. بنابراین گرفتن سه امتیاز برای پرسپولیس راحت نخواهد بود. صنعت نفت دو گل زده و یک گل خورده دارد اما پرسپولیس در دو بازی یک گل زده و یک گل خورده است. باید دید پرسپولیس قبل از دربی به امتیاز 6 خواهد رسید یا اسکوچیچ سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی متوقف می‌کند.