kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

اعتراض خاخام‌ها‌ به شیوع فساد اخلاقی در پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی

خاخام‌های ارشد صهیونیست درباره شرایط نیروهای زنان ارتش رژیم صهیونیستی پیامی ویژه به نخست‌وزیر، رئیس ستاد کل ارتش و فرماندهان ارتش این رژیم فرستاده و به «فساد فراگیر» در پادگان‌ها به شدت اعتراض کرده اند.


سرویس خارجی-

ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی است یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است، از درون دچار چنان فساد و پوسیدگی شده که صدای اعتراض خاخام های ارشد این رژیم را هم درآورده است.
گروهی از خاخام‌های ارشد این رژیم در پیام‌ خود نسبت به افزایش سقط جنین در میان سربازان زن ابراز نگرانی کرده و گفته اند، این معضل میلیون‌ها شِکِل برای ارتش هزینه تراشیده است. این خاخام‌ها در ادامه خواستار «حفظ فضای مناسب در پایگاه‌های نظامی و حفظ حرمت پادگان» شده اند.
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این باره اعلام کرده، این پیام پس از آن فرستاده شد که ارتش یک هفته پیش گفته بود، در سال جاری میزان سقط جنین در میان نیروهای نظامی زن افزایش یافته است. روزنامه هاآرتص نیز پیش‌تر نوشته بود، دادستانی کل نظامی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ ‌اعلام کرد، تعداد لوایح اتهام ارائه شده علیه نظامیان درباره ارتکاب جنایت‌های جنسی در سال ۲۰۱۴ در مقایسه با ۲۰۱۳، ۴۰ درصد افزایش یافته است. این آمار صرفا درباره سقط جنین است که گوشه ای از فساد اخلاقی موجود در ارتش این رژیم را نمایان می سازد.
اما همین میزان اطلاعات نشان می‌دهد که این رژیم در حفاظت از محیط داخلی ارتش‌های خود هم ناتوان است. ارتش رژیم صهیونیستی با ۱۷ میلیارد دلار بودجه و ۱۶۰۰۰۰ پرسنل در مراقبت از نیروهای خود نیز موفق نبوده است.