kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹

واکنش دبیر به خطر تعلیق کشتی ایران

رییس فدراسیون کشتی گفت: در مسابقات جهانی پیش رو علاوه بر حق ورودی که باید به یورو پرداخت کنیم، باید یکی از قسط‌های 20 هزار یورویی را هم به اتحادیه جهانی بدهیم.



 در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر تهدید جدی تر اتحادیه جهانی به گوش رسیده که حتی ممکن است باعث تعلیق کشتی ایران و حذف از رقابت های جهانی 2019 شود! علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در این باره گفت: مسجدی، سرپرست دبیری فدراسیون که در مسابقات جهانی جوانان در استونی حضور داشت، با بنده تماس گرفت و گفت آقای لالوویچ اعلام کرده ایران باید بدهی های خود را پرداخت کند. این بدهی ها از فدراسیون های قبلی به ما رسیده و حدود 4 میلیارد تومان است. دلیل آن هم پرداخت نشدن ورودی مسابقات بین المللی، هزینه کلاس های داوری، جریمه دوپینگ و... است.
رییس فدراسیون کشتی گفت: پیرو همین اتفاقات با سلطانی فر جلسه مفصلی را داشتیم. توضیحات کامل را به وزیر ورزش و داورزنی دادم. تصمیمات لازم اتخاذ شده و نامه نگاری خواهیم کرد. ان شاالله که اجازه نمی دهیم اتفاق بدی برای کشتی ایران بیفتد. دبیر درباره میزان بدهی های فدراسیون و قسط هایی که باید به اتحادیه جهانی پرداخت شود، گفت: این 4 میلیارد در برابر بدهی های فدراسیون عددی نیست! هر روز یک فرد جدید می آید و بدهی جدیدی ثبت می شود. ما مسابقات جهانی را در پیش داریم و علاوه‌بر حق ورودی که باید به یورو پرداخت کنیم، باید در هر قسط 20 هزار یورو هم به اتحادیه جهانی بدهیم.