kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

بازدید رئیس‌ قوه قضائیه از کانون اصلاح و تربیت تهران

رئیس‌ قوه‌قضائیه در بازدید از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت تهران، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این کانون قرار گرفت.



به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه با حضور در کارگاه‌های کانون اصلاح و تربیت از جمله سفالگری، عروسک سازی، نجاری و جوش پرس و معرق کاری، از نزدیک در جریان مسایل و وضعیت مددجویان قرار گرفت و در فضایی صمیمانه به گفت‌وگو با آنها پرداخت.
رئیسی پس از این بازدید و بعد از اقامه نماز، در دومین شب از ماه مبارک رمضان روزه خود را در کنار مددجویان این مرکز افطار نمود و به سخنرانی پرداخت.
وی در سخنان خود با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و اعطای گواهی فنی حرفه‌ای به مددجویان، گفت: اینکه در کنار این آموزش، مدارک و گواهینامه مهارت نیز به مددجویان اعطا می‌شود تا بعد از بازگشت به دامان جامعه شغلی آبرومند داشته باشند و به ارائه خدمت بپردازند،کاری بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه میزان جمعیت این کانون نسبت به نرخ جمعیت تهران، زیاد نیست، افزود: امیدواریم دفعه بعد که در این کانون حاضر می‌شویم جمعیت از این هم کمتر باشد و به نقطه‌ای برسیم که کمترین زندانی را به ویژه در میان جوانان داشته باشیم، چراکه جای جوانان ما اینجا نیست و آنها باید به امور بسیار مهم‌تر در خانواده و عرصه جامعه بپردازند.
رئیس‌ قوه‌قضائیه اظهار داشت: همه این امکانات و سرمایه‌ها در اینجا جمع شده تا این جوانانی که به هر دلیلی به وادی خلاف کشیده شده‌اند را متحول کند و آنها را به دامان خانواده و جامعه و یک زندگی پاک و سالم برگرداند.