kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

اخبار کوتاه از فوتبال



  فعالیت آبی‌ها در فضای مجازی ممنوع شد
با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال از این پس معاونان، سرپرست و کادر فنی این تیم بدون هماهنگی نمی‌توانند در صفحات مجازی پیرامون این باشگاه فعالیت کنند.
انتشار پست‌های نامربوط و موضع‌گیری معاون و سرمربی تیم فوتبال استقلال در صفحات مجازی طی هفته‌های اخیر با واکنش مدیرعامل این باشگاه روبه‌رو شده و وی به صورت رسمی پیرامون این اتفاقات تصمیم‌گیری کرد. امیرحسین فتحی که شب گذشته در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون مسائل مختلف با اعضای مدیریتی این باشگاه گفت‌وگو کرده است، به اعضای کادر فنی، معاونان و سرپرست این تیم اعلام کرد که حق انتشار پست‌های پیرامون وضعیت باشگاه و تیم در صفحات مجازی را نخواهند داشت و تنها می‌توانند در صفحاتشان به مسائل شخصی ‌اشاره کرده و بدون هماهنگی باشگاه نمی‌توانند در مورد تیم استقلال و باشگاه استقلال مطالبی را منتشر کنند. این تصمیم مدیرعامل استقلال برای جلوگیری از حاشیه‌های مجازی اتخاذ شده و وی امروز این موضوع را به همه ارکان باشگاه ابلاغ خواهد کرد.
استیلی: نه به تیم امید بازیکن می‌دهند، نه به بازیکن، بازی!
مدیر تیم ملی می‌گوید بزرگ‌ترین مشکل این تیم بازی نکردن بازیکنانش در باشگاه‌های خودشان است.
حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید گفت: تا به حال طبق برنامه‌ای که آقای کرانچار در نظر داشتند پیش رفته‌ایم و با برگزاری چند اردو سعی کردیم تیممان را برای حضور پرقدرت برای مسابقات پیش رو آماده کنیم. البته به خاطر فشردگی که در بازی‌های لیگ وجود داشت پس از جلسه آقای کرانچار با آقای فتاحی تصمیم بر این شد که اردوی یکم تا پنجم اسفند ماه را لغو کنیم اما در ادامه از یازدهم اسفند ماه که اردوی نهایی ما آغاز می‌شود همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.شما خواستار حضور همه بازیکنان مدنظرتان در تیم فوتبال امید هستید، آیا ضمانت اجرایی وجود دارد که باشگاه‌ها با شما همکاری داشته باشند؟ استیلی در این خصوص می‌گوید: در حال حاضر دیگر مسئله ملی مطرح است. همه باید نگاه ملی داشته باشند. بله. ما ضمانت اجرایی هم داریم. در جلسه‌ای که با مسئولان هیئت ‌رئیسه فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته انضباطی داشتیم، آنها به ما گفتند که از این پس باشگاه‌ها ملزم هستند که بازیکنان مدنظر شما را در اختیارتان قرار دهند. به همین دلیل امیدوار هستیم که از یازدهم اسفند ماه همه بازیکنان مدنظرمان به اردو بیایند، چرا که در اردوی قبلی از ۲۶ بازیکن فقط ۱۰ بازیکن در اردو حضور داشتند. وی در پایان گفت: مهم‌ترین مسئله برای ما این است که باشگاه‌ها نه تنها اجازه نمی‌دهند بازیکنان مدنظر ما در اردوی تیم ملی حاضر شوند، بلکه آنها را در بازی‌های باشگاهی خودشان بازی نمی‌دهند. وقتی یک بازیکن در تیم باشگاهی‌اش بازی نکند، از شرایط مسابقه و بازی هم دور می‌شود. ما حداقل امیدوار هستیم که اگر این بازیکنان به تیم ملی امید بیایند، آنها در باشگاه خودشان بازی کنند. در حال حاضر از بین نفراتی که در اختیار داریم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد در باشگاه‌های‌شان بازی می‌کنند.
تعلیق قرارداد کنستانت با تراکتور به خاطر بیماری!
قرارداد کوین کنستانت بازیکن تیم تراکتور که در نیم فصل به این تیم پیوسته بود به دلیل عدم آمادگی و تشخیص تیم پزشکی باشگاه با توافق طرفین به حالت تعلیق درآمد. با توجه به شرایط موجود وی بامداد دیروز جهت پیگیری مراحل درمانی تبریز را ترک کرد. ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره تعلیق قرارداد کوین کنستانت با باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: پزشک تیم‌ ما در چند وقت گذشته به این بازیکن مشکوک شده و از او تست‌های پزشکی گرفته بود که بعد از آن مشخص شد او به لحاظ پزشکی مشکل دارد و بیمار است. وی در مورد نوع بیماری کنستانت و اینکه آیا این بازیکن مشکل جسمانی داشته است یا خیر؟ گفت: خیر مشکل این بازیکن جسمانی نبوده و مبتلا به بیماری دیگر بوده که نمی‌خواهم نام آن را بگویم! ما این بازیکن را در تبریز نزد چند پزشک متخصص بردیم اما متوجه شدیم که فعلاً‌ نمی‌تواند برای ما کارایی داشته باشد و به همین دلیل قرارداد او را تعلیق کردیم. با کنستانت هم شرط گذاشته‌ایم که اگر سلامتی خود را به دست بیاورد می‌تواند در ادامه فصل به جمع ما اضافه شود. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که تعلیق قرارداد به چه معناست؟ گفت: قرارداد را به حالت تعلیق درآورده‌ و مهلتی برای کنستانت تعیین کرده‌ایم تا در صورتی که سلامت خود را به دست بیاورد، به جمع ما اضافه شود، در غیر این صورت قرارداد او خودکار فسخ خواهد شد. مهلت تعیین‌شده برای کنستانت برای بازگشت به تراکتورسازی چقدر است؟ بهتاج در واکنش به این پرسش گفت: نمی‌خواهم فعلاً این مدت زمان را اعلام کنم. وی در مورد اینکه «آیا پولی از طرف باشگاه تراکتورسازی به کنستانت پرداخت شده است یا خیر؟» گفت: خیر، در این مورد هم توافقاتی داشتیم و همان‌طور که گفتم باشگاه ما و آقای زنوزی به قرارداد خود پایبند است،‌ اما به شرطی که این بازیکن تا زمان تعیین‌شده سلامت خود را به دست بیاورد. تاکنون هیچ پولی از سمت باشگاه تراکتورسازی به این بازیکن پرداخت نشده است.