kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

متخلفان اقتصادی استان بوشهر ۵۲ میلیارد تومان محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۵۰۹ پرونده تخلف اقتصادی استان بوشهر در ۱۰ ماه امسال رسیدگی و متخلفان ۵۲ میلیارد تومان محکوم شدند.



به گزارش تسنیم، زهرا افضلی‌نیا صبح دیروز در نشست کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان بوشهربا تاکید بر رسیدگی به پرونده‌های تخلفات قاچاق و امور صنفی اظهار داشت: بیشتر پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر در بازه زمانی کوتاه رسیدگی و منجر به صدور رای می‌شود.
وی از کاهش پرونده‌های ورودی به شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: در 10 ماه امسال یک‌هزار و 509 پرونده تخلف صنفی و قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی استان بوشهر وارد شده که در 10 ماه سال گذشته این پرونده‌ها 2 هزار و 628 فقره بوده است.
افضلی‌نیا کاهش ارزش جریمه‌ پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در راستای رسیدگی به پرونده‌‌ها در تعزیرات حکومتی استان بوشهر، متخلفان 52 میلیارد تومان جریمه شدند که  ارزش جریمه‌ها نسبت به سال گذشته که 59 میلیارد تومان بود 7 درصد کاهش دارد.
وی، از اجرای احکام پرونده‌های رسیدگی شده خبر داد و تصریح کرد: در راستای دفاع از حقوق شهروندان برخورد قاطع با متخلفان به ویژه قاچاقچیان و  گران‌فروشان از اولویت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر است.