kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

اخبار کوتاه از فوتبال


نمایش امیدوار کننده پیش از بازی با نیجریه
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز جام جهانی به پیروزی رسید. شاگردان کارلوس کی روش در آخرین بازی خود قبل از شروع جام جهانی و بازی با نیجریه به مصاف ترینداد و توباگو رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر ایران همراه بود. احسان حاج صفی در دقیقه 1+45 و رضا قوچان نژاد 55 برای ایران در این بازی گل زدند. ضمن اینکه،در دقیقه 50 دیدار و به دلیل خطای مدافع تیم ملی ترینیداد بر روی اشکان دژاگه، داور مسابقه خطای پنالتی اعلام کرد که دروازه بان ترینیداد، ضربه جواد نکونام را مهار کرد.

فجرسپاسی تحت هیچ شرایطی به لیگ برتر برنمی گردد
رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که فجر سپاسی تحت هیچ شرایطی به لیگ برتر برنمی گردد. مهدی تاج اظهار داشت: وضعیت تیم راه آهن مشخص نیست. در صورتی که حتی این تیم هم به فروش نرسد، فجر سپاسی نمی‌تواند به لیگ برتر برگردد. در چنین مواقعی وقتی تیمی می‌تواند به لیگ برتر برگردد که اتفاقی چون تبانی رخ داده باشد، مثل اتفاقی که سال گذشته افتاد و استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کرد. وی افزود: بنده شخصا با فروش راه آهن مخالف هستم اما حالا شرایط به گونه‌ای است که مدیران این باشگاه نمی‌توانند تیمداری کنند و باید راه آهن به مجموعه‌ای در داخل تهران فروخته شود.

پرسپولیس به اردبیل می‌رود
تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرینات یک هفته‌ای در تهران برای برگزاری اردوی آماده‌سازی 12 روزه عازم اردبیل خواهد شد.تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه برنامه اردوهای خود پس از یک هفته تمرین در تهران، ساعت 15:30 روز شنبه بیست و چهارم خردادماه عازم اردبیل می‌شود.طبق برنامه اعلام شده، شاگردان علی دایی پس از برگزاری 5 اردوی خود در این شهر، روز پنجشنبه پنجم تیرماه به تهران باز خواهند گشت.

تمدید قرارداد مدافع تراکتورسازی
حبیب گردانی مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی طی نشستی با مدیرعامل باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را برای دو فصل دیگر نیز تمدید کرد.

معرفی اعضای کادر فنی گسترش فولاد
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعضای کادر فنی خود در لیگ چهاردهم را معرفی کرد.براین اساس بیژن طاهری به عنوان دستیار اول، کورش برمک، ستار نوبری، فرهاد کوچک‌زاده و عباس آقایی به عنوان کمک مربی و داریوش اسفندیاری به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، کار خود را با مهدی تارتار آغاز کردند.

مشخص شدن کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دیروز در جلسه‌ای با علیرضا رحیمی برای مشخص شدن کادر فنی تیم‌های پایه شرکت کردند که در پایان این جلسه مقرر شد حسین عبدی بعنوان مدیر تیم‌های پایه و مسئول آکادمی، فریدون معینی در کنار عبدی بعنوان مدیر آکادمی فعالیت کند.همچنین وضعیت تیم‌های پایه قرمزپوشان مشخص شد که به ترتیب عضو کادر فنی تیم نونهالان، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده کادر فنی تیم نوجوانان، مجید پروین در کادر فنی جوانان به همراه نادر باقری، حسن‌زاده و رأفت در تیم امید‌ها فعالیت خواهند داشت.

جدایی غلامی از سپاهان
مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان با این تیم تسویه حساب کرد. محمد غلامی درباره وضعیت خود گفت: روز گذشته با باشگاه سپاهان تسویه حساب کردم.در حال حاضر هم در اصفهان هستم و منزلم را تحویل می‌دهم.جا دارد از هواداران سپاهان و مردم اصفهان تشکر کنم که در این مدت یار و یاور من بودند و امیدوارم من را حلال کنند.

پیکان وارد بازار نقل و انتقالات شد
مسئولان باشگاه پیکان با امیرحسین فشنگچی هافبک سابق پرسپولیس و ملوان به توافق رسیدند تا این بازیکن در فصل چهاردهم برای تیم تهرانی به میدان برود.همچنین خودروسازان قرارداد خدابنده‌لو، کریمی، جهانگیر عسگری، صادق بارانی، مسعود همامی و سعید حلافی را تمدید کردند.

انتخاب سرمربی جدید برای میلان
باشگاه آث میلان ایتالیا فیلیپو اینزاگی را به عنوان سرمربی جدید روسونری برگزید. وی در این تیم جانشین کلارنس سیدورف شد. اینزاگی قرارداد دو ساله‌ای با میلان به امضا رسانده است.