kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

جام جهانی 2014 برزیل

*خبرگزاری فرانسه جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی را فاش کرد که به مدت 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و 600 هنرمند در آن به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
* سرمربی تیم ملی اسپانیا عنوان کرد بازیکنانش ترسی از رویارویی با هلند در جام‌جهانی ندارند اما برای این تیم احترام قائل هستند. اسپانیا در اولین دیدار خود در جام‌جهانی 2014 برابر هلند به میدان خواهد رفت. این دیدار تکرار فینال دوره قبل جام‌جهانی 2014 محسوب می‌شود.
* مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از شرایط خوب این تیم در آستانه جام جهانی گفت. او می‌گوید از آمدن سوآرس به رئال ترس ندارد بلکه برعکس استقبال خواهد کرد. تیم ملی فوتبال فرانسه در گروه E جام جهانی با تیم‌های سوئیس، اکوادور و هندوراس همگروه است و به نظر می‌رسد کار چندان سختی برای صعود به دور بعد نداشته باشد.
*بوفون کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا با آن که به سن 36 سالگی رسیده است ولی قصد دارد در جام‌جهانی روسیه هم به میدان برود.
*ماریو بالوتلی مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا اطمینان دارد که این تیم جام قهرمانی را در برزیل بالای سر خواهد برد. او می‌گوید زمان آن فرا رسیده است که رسانه‌‌ها درباره درخشش او در مستطیل سبز بنویسند.
*لیپی  سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا از درخشش کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ در جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.
*ادسون آرانتس دوناسیمنتو معروف به پله در مصاحبه‌ای اظهار داشت: دوست دارم تیم برزیل به دیدار نهایی جام جهانی 2014 راه یافته و مقابل اروگوئه قرار گیرد. در این حال نیز برنده شود و انتقام جام جهانی 1950 را بگیرد.
*دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: با زدن ۸ گل به جامائیکا در شرایط روحی بهتری نسبت به گذشته قرار گرفتیم.