kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

کورس بی‌قانونی در انتخابات سوارکاری

انتخابات فدراسیون سوارکاری در حالی امروز برگزار می‌شود که بی‌قانونی پیش از برگزاری این انتخابات به وضوح دیده می‌شود.

در حالی که حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ممنوع است اما در اقدامی عجیب عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس وارد گود انتخابات شده و وزارت ورزش هم این موضوع را پذیرفته است.
در این میان گروه‌های سیاسی خاص هم وارد ماجرا شده‌اند به طوری که خبرگزاری تسنیم مدعی شد یکی از این افراد نفوذ زیادی در انتخابات دارد و تلاش می‌کند فرد مدنظرش را به ریاست فدراسیون منصوب کند. از سوی دیگر حضور یک نماینده مجلس بر ابهامات این انتخابات افزوده به طوری که مشخص نیست که چگونه این نماینده مجوز حضور در انتخابات را به دست آورده است.
اکنون سوال مهم این است که وزارت ورزش و جوانان بر اساس چه منطقی مجوز برگزاری این انتخابات را صادر کرده؟ آیا فشارهای بیرونی تاثیرگذار بوده و آیا وزرات ورزش خود را از این ماجرا کنار کشیده است؟ آیا مسئولان این وزارتخانه ترجیح می‌دهند سکوت کنند و تحت فشارهای بیرونی قرار بگیرند یا اینکه قانون را پیاده کنند و جلوی برگزاری این انتخابات را بگیرند؟ آیا گودرزی و سایر مسئولان وزارت ورزش به نامه‌های سازمان بازرسی کل کشور توجه می‌کنند یا اینکه فشارهای بیرونی آنقدر زیاد است که آن‌ها ترجیح می‌دهند نسبت به این مقوله مهم بی‌تفاوت باشند، آیا این انتخابات هم به سرنوشت انتخابات تکواندو دچار می‌شود که در دقیقه نود و درست شب قبل از برگزاری، لغو شد یا اینکه این بار اتفاق دیگری رخ می‌دهد؟!