kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

اولتیماتوم به انصراف دهندگان از تیم ملی بسکتبال

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با اشاره به سه بازیکنی که تاکنون از همراهی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی کناره‌گیری کرده‌اند، گفت که این بازیکنان تا پایان کامل این دوره از تمرینات و رقابت‎های مورد نظر اجازه بازگشت به اردو‌ها را ندارند و بعد از آن هم فقط در صورت آمادگی کامل در فهرست دعوت شدگان قرار می‌گیرند.

جواد داوری و فربد فرمان در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با عنوان کردن مسائل شخصی از حضور در تمرینات امتناع کردند. همچنین در آغاز مرحله دوم تمرینات هم رضا لطفی به دلیل آسیب‌دیدگی اعلام کناره‌گیری کرد.محمدرضا مشحون با بیان اینکه این بازیکنان بدانند نتیجه این کناره‌گیری دوری حداقل یک ساله از تیم ملی بسکتبال است خاطرنشان کرد: این بازیکنان تا پایان کامل این دوره از تمرینات و رقابت‎های مورد نظر تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشت به اردو‌ها را ندارند. هم‌گروهی ایران با چین و ژاپن
خبر دیگر از بسکتبال اینکه مراسم قرعه کشی پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ‌آسیا دیروز در ووهان چین برگزار شد که ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با تیم‌های چین، ژاپن،‌ هند و اندونزی همگروه شد. قهرمان این دوره از بازی‌ها بطور مستقیم به بیست و هشتمین دوره رقابتهای بسکتبال جام ملتهای آسیا 2015 که انتخابی مسابقات جهانی المپیک 2016 برزیل است راه خواهد یافت.این مسابقات از بیست و یکم تا بیست و هشتم تیر در ووهان چین برگزار می‌شود.