kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

کوتاه اقتصادی


 
  * با اتمام بررسی‌های صورت نگرفته از سوی مسئولین دادستانی کل، بانک مرکزی و بانک انصار درخصوص اسامی برندگان نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک که به منظور اطمینان از عدم مغایریت‌های قانونی، تطبیق ویژگی‌ها و شرایط صاحبان سپرده‌ها با مقررات اعلام شده و رعایت الزامات این مرحله از قرعه‌کشی صورت گرفت، نتایج قرعه‌کشی مرحله نهم سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار تایید شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، اسامی برندگان خوش‌اقبال نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار از طریق پورتال رسمی بانک انصار به نشانی
 www.ansarbank.ir بخش خدمات ویژه - نتایج قرعه‌کشی اعلام شده است و واجدین شرایط شرکت در قرعه‌کشی این مرحله می‌توانند با مراجعه به این پورتال به نشانی یاد شده و با وارد کردن شماره مشتری خود در قسمت نتایج قرعه‌کشی به این اسامی دسترسی پیدا کنند. جوایز این دوره شامل 110 جایزه هزار میلیون ریالی، 110 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 25/000/000 ریال، 110 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به ارزش 15/000/000 ریال و هزاران جایزه نقدی هر یک به ارزش 500/000 ریال است.
* شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دیروز با کاهش 3175 واحدی به رقم 178 هزار و 819 واحد رسید. به گزارش فارس، ارزش کل معاملات بورس تهران دیروز به بیش از 720  میلیارد تومان رسید که این ناشی از دست به دست شدن بیش از دو میلیارد و 44 میلیون سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی 163 هزار و 766 نوبت داد و ستد بود.
* دبیر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی گاوداران ایران گفت: قیمت جدید هر کیلوگرم شیر خام در جلسه اخیرتنظیم بازار ۲۰۰۰ تومان تعیین شد اما برای اجرا، نیازمند ابلاغ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است. علی آقا بابایی در گفت‌وگو با تسنیم افزود: ریزه‌کاریهای تعیین قیمت جدید شیر خام دامداران در دفتر بررسی قیمتهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می شود و با 50 تومان کاهش یا افزایش درهرکیلوگرم اعلام می‌شود.
* مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیران بانک، با تشریح سیاست ها و اولویت های نیمه دوم سال گفت: توسعه محکم و پایدار، جزو اصلی ترین استراتژی ها و اصول بانک سینا در جریان فعالیت هاست.به گزارش روابط عمومی بانک سینا، پیشرو ،سیاست فعلی این بانک را کمک به رونق و توسعه اشتغال به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار  اعلام کرد و افزود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، در حال حاضر تا سقف 250 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار به استانها پرداخت می شود که نقش به سزایی در رونق و اشتغال به ویژه در روستاها داشته است.وی تصریح کرد: در همین راستا، تا 20 آبان ماه جاری، تعداد 2 هزار و 612 طرح به مبلغ بیش از 14 هزار و 500 میلیارد ریال از سوی بانک سینا مصوب شده که بیش از 2200 طرح از این تعداد به مبلغ 11 هزار و 400 میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد شده و 1 هزار و 900 طرح هم با برآورد اشتغالزایی 17 هزار و 500 نفر به بهره‌برداری رسیده است.
*نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اعلام آخرین رقم هزینه سبد معیشت خانوارهای کارگری، گفت: قدرت خرید جامعه کارگری از سال گذشته تا امروز یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافته است. ناصر چمنی در گفت‌وگو با ایسنا،درباره به روزرسانی ارقام مزد و سبد معیشت کارگران در جلسه کمیته دستمزد، گفت: ما اطلاعات و ارقام خود را آماده کردیم و در جلسه بعدی کمیته دستمزد
ارائه می‌کنیم.