kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

راه حل فدراسیون بسکتبال برای استفاده از تمام ملی‌پوشان

کادر فنی تیم ملی بسکتبال در نظر دارد تا شرایط حضور آرون گرامی‌پور بازیکن ایرانی انگلیسی بسکتبال کشور را در تیم ملی مهیا کند.



تیم ملی بسکتبال ایران نهم و دوازدهم آذر در استرالیا و فیلیپین پنجره پنجم انتخابی جام‌ جهانی را پیش‌رو دارد و با این دو کشور بازی خواهد کرد اما هنوز نفرات اعزامی به این پنجره مشخص نیستند اما فدراسیون از بازیکنان زیادی مدارک برای اخذ ویزا گرفته ‌است. با این حال گفته شده که کادر فنی تیم ملی در نظر دارد از دو بازیکن دو رگه بسکتبال ایران برای دیدار با استرالیا و فیلیپین نیز استفاده کند. آرون گرامی‌پور و نوید نیکتاش دو بسکتبالیستی هستند که به احتمال زیاد به تیم ملی می‌پیوندند و در قطر به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.
البته احتمال دارد نیکتاش در ایران وارد اردو شود اما گرامی‌پور که هنوز مسئله سربازی‌اش را حل نکرده نمی‌تواند وارد کشور شود و در اردوی قطر وارد تیم خواهد شد. تیم ملی قبل از سفر به استرالیا دو دیدار با قطر خواهد داشت و سپس از دوحه راهی ملبورن می‌شود.
با اینکه تیم ملی در آستانه این پنجره حساس انتخابی جام جهانی قرار دارد وضعیت تیم ملی و بازیکنانش هنوز مشخص نیست. حامد حدادی سلامتی‌اش را بدست آورده و این روزها در تهران تمرین‌هایش را انجام می‌دهد اما به نظر نمی‌رسد تیم ملی را همراهی کند. ارسلان کاظمی همچنان با آسیب پای خود مواجه است و با اینکه بازی می‌کند اما درد دارد و وضعیت صمد نیکخواه ‌بهرامی نیز که در آمریکا به سر می‌برد مشخص نیست.