kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

تجهیز پنج هزار نیروی پلیس به لباس دوربین‌دار

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پنج هزار نیروی پلیس کشور در مرحله نخست طرح نظارتی این نیرو به لباس‌های دوربین‌دار مجهز می‌شوند.



به گزارش ایرنا، سرتیپ محمد شرفی در حاشیه همایش سالانه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجهیز این تعداد نیروی پلیس به لباس‌های دوربین‌دار در سال جاری در برنامه پلیس پیشگیری ناجا قرار دارد و تاکنون یک هزار لباس در اختیار نیروها قرار گرفته است.
وی افزود: این طرح در راستای برنامه های نظارتی پلیس پیشگیری از ماموران و به منظور حفظ حقوق شهروندی و حقوق متهمان اجرا می‌شود.
شرفی تاکید کرد: اینک یک هزار لباس توزیع شده در جغرافیای تهران بزرگ و فرودگاه امام خمینی‌(ره) و استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی در اختیار ماموران پلیس قرار گرفته است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: برای توسعه کمی و کیفی شاخص‌های ارائه خدمات انتظامی به مردم تاکنون تمام نظرگاه‌های کشور زیر پوشش تصویری رفته است.‌ وی با اشاره به اینکه این طرح به منظور رعایت حقوق متهمان تحت نظر راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: با ایجاد این امکان هم اکنون فرماندهان ارشد انتظامی استان ها و کشور می‌توانند به صورت به هنگام (آنلاین) تمام این نظرگاه‌ها را زیر نظر داشته باشند.