kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

اخبار کوتاه از فوتبال



  برانکو: روشی که السد استقلال را برد می‌دانیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که پرسپولیس بهترین روزهای خود را سپری می‌کند.برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر دیروز در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار کرد: مایل هستم بگویم که با پرسپولیس بهترین روزهای‌مان را سپری می‌کنیم و خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم، آن هم برای دومین سال متوالی. با السد قطر در دور گروهی هم بازی کردیم و این خودش دلیلی است که چقدر گروه ما سخت و جدی بوده است. افتخار می‌کنیم که بین ۴ تیم برتر آسیا هستیم. این یک موفقیت بزرگ ورزشی برای باشگاه ما و به طور کلی در ایران است.او ادامه داد: آن چیزی که فردا(امروز) انتظارش را داریم نمایش بسیار زیبای ورزشی خواهد بود. یک خوشحالی و شادی ورزشی و همین‌طور ورزشگاهی پر از جمعیت.برانکو اضافه کرد: شما می‌دانید که هواداران ما چقدر برای ما مهم هستند که هم در بردها و هم در شکست‌ها همراه ما هستند. طبیعی است که همه کارها و تمرینات‌مان به خاطر هواداران است. ما امتیازی نسبت به حریف خود داریم که معنای خاصی ندارد جز اینکه یک امتیاز روحی و روانی برای ما محسوب می‌شود. هنوز ۹۰ دقیقه دیگر بازی داریم. السد تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارد. آنها نشان دادند که یک تیم بسیار قوی هستند که در دو سه سال اخیر با هم بوده‌اند. آنها با جذب گابی تقویت شده‌اند و ۸ ملی پوش قطری دارند. همچنین بونجاح یک ملی‌پوش الجزایری است. آنها دو بازیکن با کیفیت بین‌المللی یعنی گابی و ژاوی را در اختیار دارند. او با‌ اشاره به اینکه بازی السد و استقلال که در تهران برگزار شد را به خاطر دارد، بیان کرد: ما روشی که به کمک آن توانستند استقلال را ببرند به یاد داریم. بنابراین ما هم بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. البته ما در قطر نشان دادیم قدرت، دانش، توانایی و تجربه داریم. طبیعی است که فردا(امروز) باید بازیکنان ما عالی ظاهر شوند تا به فینال صعود کنیم.
فریرا: پرسپولیس دو شانس
برای صعود دارد و ما فقط یک شانس
سرمربی السد قطر گفت: می‌دانیم بازی رفت با پرسپولیس را باختیم اما آمدیم که فردا(امروز) برنده باشیم.اسؤالدو فریرا ظهر دیروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: به اینجا آماده‌ایم تا برنده باشیم و برای برد انگیزه داریم. البته می‌دانیم بازی رفت را باختیم اما آمدیم که فردا(امروز) برنده باشیم.او افزود: در بازی قبل بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و امیدوارم تیمی که به زمین می‌فرستیم حتی بهتر از بازی قبلی باشد. تیم ما تیم خوبی است و امیدوارم فردا(امروز) داوران در سطح بالاتری باشند. بازی سختی خواهد بود. این سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما می‌دانیم باید با آخرین توان بجنگیم؛ البته امیدوارم داوران بی‌طرف باشند و قضاوت خوبی داشته باشند. پرسپولیس تیم خوبی است و تیم ملی ایران در جام جهانی بوده و تجربه دارد. اما ما هم برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم.فریرا افزود: اطمینان دارم پرسپولیس برای این بازی استراتژی خودش را دارد. آنها دو شانس دارند اما ما فقط یک شانس یعنی پیروزی را در پیش داریم. ما می‌دانیم آنها می‌توانند پیروز شوند. این خیلی ساده است که آنها هم می‌خواهند برنده باشند. وقتی فردا (امروز)بازی شروع شود باید بازی کنیم و امید به برنده شدن داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم از بازی قبلی خوشحال‌تر باشیم و فقط یک راه بیش‌تر نداریم. اگر جای من بودید چه کار میکردید؟ باید برویم و فقط ببریم.
گرشاسبی و افتخاری در دادسرا
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل کنونی پرسپولیس و سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران صبح دیروز برای پاره‌ای از توضیحات در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافتند.گرشاسبی و افتخاری به همراه برخی از مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با حضور در دادسرا در موضوع بلیت فروشی‌ بازی‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را به دادسرا ارائه کردند.پرونده بلیت فروشی رقابت‌های لیگ برتر و انحصار یک شرکت خاص در این موضوع از ماه‌های گذشته با ورود نهادهای ناظر پیگیری شده بود که در نهایت با ایراداتی که به این قرارداد یکطرفه وارد شده بود، مقرر شد که ساختار بلیت‌فروشی رقابت‌های لیگ و بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کند، در همین راستا مدیران دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس که بخش بزرگی از این بلیت فروشی مربوط به آنها بوده، برای توضیح به دادسرا فراخوانده شده بودند.
بازی دوستانه ایران – قطر ۱۰ دی در دوحه
تیم ملی فوتبال قطر در دی ماه دیداری تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران برگزار خواهد کرد. تیم ملی فوتبال قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا برنامه کامل و جامعی را برای دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته است. طبق اعلام فدراسیون فوتبال قطر، این تیم تا جام ملت‌ها ۱۰ بازی تدارکاتی با تیم‌های مختلف از جمله سوئیس، ایسلند، ایران، قرقیزستان، الجزایر و اردن خواهد داشت. قطری‌ها در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) به مصاف ایران می‌روند و این بازی به احتمال زیاد در دوحه برگزار خواهد شد.
کرانچار 13 آبان به ایران بازمی‌گردد
سرمربی تیم فوتبال امید 13 آبان برای شروع دور جدید تمرینات این تیم به ایران باز می‌گردد.زلاتکو کرانچار بعد از اتمام دور جدید اردوهای این تیم راهی کشورش شد. قرار است کرانچار 13 آبان به ایران بازگردد و کار خود را برای برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید از سر بگیرد.همچنین کرانچار بعد از بازگشت به ایران راهی اصفهان می‌شود و دیدار سپاهان و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر در اصفهان را از نزدیک نظاره می‌کند. قرار است اواخر آبان دور جدید تمرینات تیم امید آغاز شود.
ماهینی امروز مرخص می‌شود
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عمل جراحی روی زانوی حسین ماهینی با موفقیت انجام شد و او سه‌شنبه(امروز) از بیمارستان مرخص می‌شود. علیرضا حقیقت اظهار داشت: حسین ماهینی که پس از آسیب‌دیدگی، دوران آماده‌سازی پیش از جراحی را پشت سر گذاشته بود، امروز(دیروز) تحت عمل جراحی قرار گرفت و این جراحی، موفقیت‌آمیز بود. وی ادامه داد: او دوشنبه شب را در بیمارستان خواهد بود و روز سه‌شنبه (امروز) از بیمارستان مرخص خواهد شد.