kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
سرلشکر باقری:

اقدامات خوبی در مرزبانی‌ها صورت گرفته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از انجام اقدامات لازم در بخش مرزبانی در خصوص تجهیز نظامی و اطلاعاتی خبر داد و گفت: اقدامات زیادی باید در زمینه تجهیزات ضدجاسوسی انجام‌ دهیم.




به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرلشکر  محمد باقری، در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه رویکرد تجهیزات انتظامی ضمن جذب رویکرد مناسب از نظر کمی و کیفی پیشرفت خوبی در کشور دارد.
وی از انجام اقدامات لازم در بخش مرزبانی در خصوص تجهیز نظامی و اطلاعاتی خبر داد و گفت: راه طولانی در پیش داریم.
وی سرعت رصد در فضای مجازی را بالا ارزیابی کرد و یادآور شد: کارهای خوبی در تجهیزات ضدجاسوسی و اطلاعاتی در عرصه مرزبانی در حال انجام است و  نیروها هم در این زمینه در حال تلاش و فعالیت هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  به سرمایه‌گذاری در مورد کشف اطلاعات جاسوسی و اطلاعاتی اشاره و بیان کرد: نسبت به گذشته، با وجود پیشرفت‌های گسترده در خصوص جنگ نرم، کشور با تهاجمات نظامی سختی روبه‌رو است.
باقری در توضیح فعالیت‌های تهاجم فرهنگی، اضافه کرد: تهاجمات فرهنگی اعتقادات را هدف قرار داده، افراد انقلابی نیز با فعالیت فرهنگی در حال پاسخ متقابل هستند.
وی با اشاره به وظیفه سنگین نیروی انتظامی در خصوص ارشاد، فرهنگ‌سازی و حل مشکلات جنگ نرم، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه با توجه به پیشرفت‌های علمی و نظرسنجی‌ها، کارهای خوبی انجام داده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی مبارزه سنگینی پیش‌رو دارد که این اقدامات بیش از گذشته مثمر ثمر خواهد بود.