kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
عوامل برنامه اعلام کردند

بررسی شبهات روز جامعه در «بدون توقف» بی‌هیچ سانسوری پخش می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

سری جدید برنامه «بدون توقف» با محور پاسخگویی به شبهات رایج در جامعه درباره عملکرد نظام و شبهات تاریخی روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار کیهان، نشست خبری برنامه تلویزیونی «بدون توقف» با حضور محمدرضا نجارزاده کارگردان و تهیه‌کننده، خانعلی‌زاده سردبیر و محمدعلی شفیعی مجری برنامه برگزار شد.
مهدی خانعلی‌زاده سردبیر برنامه گفت: قرار ما این بود تا حرف‌هایی را که مردم در تاکسی، دانشگاه و کافه با هم می‌زنند در قالب برنامه تلویزیونی «بدون توقف» منعکس کنیم و افراد متخصص نیز حرف خود را بیان کنند. سعی کردیم تا بحث‌های برنامه بین حاضران و کارشناسان را تا بیش از ۹۵ درصد به گفت وگو‌های مردم شبیه‌سازی کنیم.
وی تصریح کرد: به عنوان نماینده بخش محتوایی برنامه تلویزیونی بدون توقف اعلام می‌کنم که هیچ بخش و حرف‌هایی که در برنامه مطرح شده‌اند به دلیل خط قرمز‌ها حذف نشده است.
محمدرضا نجارزاده، کارگردان و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی بدون توقف نیز گفت: هدف از تولید این برنامه بررسی شبهات روز جامعه است و چون شبکه سه سیما شبکه جوان است هدف ما این بود که به خیلی از حرف‌هایی که در بین مردم مطرح می‌شود و رسانه‌های بیگانه به آنها می‌پردازند، اما رسانه ملی از کنار آن می‌گذرد، بپردازیم.
وی درباره موضوعات جدید «بدون توقف» نیز توضیح داد: تا اینجای کار به شبهات اندیشه‌ای جوانان پرداخته ایم و در فصل جدید برنامه قصد داریم دو موضوع جدید را محور قرار دهیم؛ قصد داریم به شبهات عملکردی نظام بپردازیم. برای پرداختن به این مسئله نیز سراغ مسئولان قوه قضائیه، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی رفتیم و قرار است در این برنامه چهره‌هایی چون حجت‌الاسلام اژه‌ای، کدخدایی، محسن رضایی و پزشکیان به نمایندگی از این نهادها به پرسش‌های رایج بین مردم پاسخ دهند.
تهیه‌کننده «بدون توقف» پاسخ به شبهات تاریخی را محور دوم فصل جدید این برنامه معرفی کرد و گفت: فتنه‌های 88 و 78 و وقایع سال 67 ازجمله مقاطع تاریخی هستند که موضوع قسمت‌های آینده این برنامه خواهند بود.
وی همچنین از پخش روزانه این برنامه خبر داد و بیان کرد: با توجه به استقبال بالا، قرار است سری جدید برنامه به جای روزهای زوج، هر روز روی آنتن برود.