kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

تصویب وام برای مسکن محرومان در کشور

رئیس‌بنیاد مستضعفان گفت: در کشور دوهزار و 300 مورد وام برای مسکن محرومان تصویب شد که بیش از هزار و 900 مورد وام پرداخت شد و 900 مورد آن نیز به بهره‌برداری رسید.



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بیش از هزار سند ملکی با حضور سعیدی‌کیا رئیس ‌بنیاد مستضعفان کشور و استاندار مازندران در جام‌ خانه شهرستان میاندرود اهدا شد.
این اهدای سند در ادامه اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در قالب اهدای اسناد واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور به‌عنوان پشتوانه اقتصادی تحویل شده است.
این واگذاری در زمینه منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور صورت گرفت که در «جام‌خانه شهرستان میاندرود» بیش از یک‌هزار سند تقدیم شده است.
در  آیین اهدای اسناد واگذاری املاک که با حضور محمد سعیدی‌کیا؛ رئیس‌بنیاد مستضعفان و جمعی از معاونان، نمایندگان، ولی فقیه در مناطق مذکور، استاندار مازندران و مدیران استانی برگزار شد به نیت ۱۴ معصوم(ع)، تعداد ۱۴ سند به‌ صورت نمادین به مردم اهدا شده است.
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفان درباره این سند با بیان اینکه این اسناد زماندار بوده و تاکنون دوبار مورد تمدید قرار گرفته است، اضافه کرد: فرصت زیادی تا پایان مدت زمانش باقی نمانده است.
سعیدی‌کیا اظهار کرد: با عملکرد بسیار خوبی که دیده شد امسال سقف وام 20 میلیارد تومانی به 25 میلیارد تومان تبدیل کردیم و  10 میلیارد تومان هم برای پرورش ماهیان خاویاری استان در نظر گرفتیم که اگر این مبلغ جذب شود قول می‌دهیم 10 میلیارد تومان دیگر به این مبالغ اضافه کنیم.