kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

راویان جوان جهت شرح وقایع دوران انقلاب اسلامی تربیت می‌شوند(اخبار ادبی و هنری)

جلسه ارائه کلیات مسائل مرتبط با انقلاب اسلامی در نشست تربیت راویان جوان، جهت به‌کارگیری نسل جدید انقلاب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور یک مورخ و استاد دانشگاه برگزار شد.



به منظور جذب بیشتر نوجوانان و جوانان و ارتباط بهتر آنها با راویان حاضر در این مجموعه، نسل جدیدی از راویان در گروه سنی نوجوان و جوان در حال آموزش هستند که به‌زودی فعالیت خود را به صورت افتخاری آغاز خواهند کرد. در همین راستا جلسه آموزشی این جوانان با حضور استاد حجت‌الله ایزدی، برگزار شد.
ایزدی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از به‌کارگیری نسل جوان در موزه، گفت: تعداد زیادی از شما جوانان با توجه به سطح تحصیلات، اطلاعات پایه و گرایش‌های فکری مناسبی در ذهن دارید و نیاز است که این اطلاعات تکمیل شوند. ما در این جلسه سعی می‌کنیم با گذری در تاریخ، اطلاعات کامل‌تری را به شما ارائه کنیم. در بخش انقلاب، این موزه قرار است از دوران مشروطه تا زمان حال نمایش داده شود که نیاز است از این دوران، راویان اطلاعات کاملی داشته باشند.
وی ادامه داد: آن چیزی که در ذهن بازدیدکنندگان شکل می‌گیرد، اگر به‌درستی تبیین نشود، ممکن است مخاطب، بهره کاملی را از بازدید نبرد. راوی باید همیشه به روز بوده و در پاسخگویی به سؤالات احتمالی، توانایی لازم را داشته باشد.
در ادامه این جلسه حجت‌الله ایزدی به شرح وقایع دوران انقلاب اسلامی پرداخت تا راویان بتوانند با توانایی بالایی در برابر بازدیدکنندگان ظاهر شوند و روایت کاملی از دوران انقلاب اسلامی برای حاضران، به‌ویژه جوانان داشته باشند.