kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب آرامش خاطر خاصی پیدا کردیم. معظم‌له به درستی راه عبور از مشکلات را بیان فرمودند. ای کاش مسئولان مانند ما مردم قدر این نعمت بزرگ خدادادی را بدانند و با عمل به توصیه‌های حکیمانه رهبری به این کشور و ملت خدمت کنند.
شجاع از بوکان
* آقایانی که به دلیل ناتوانی و سوء مدیریت این مشکلات را برای کشور بوجود آورده‌اند بی‌جهت با اصل 59 قانون اساسی به مردم آدرس غلط ندهند. اصل مشکل خود این آقایان هستند. فریبکاری را کنار بگذارند.
8926---0916
* واقعا خنده‌دار است مدت 5 سال ملت را معطل برجام بکنند و به شوهای تبلیغاتی ملت فریب ادامه دهند و سپس به جای پاسخگویی با دادن آدرس غلط راه برون‌رفت از مشکلات را مراجعه به همه‌پرسی بدانند! این نوع رفتارها توهین به شعور ما مردم بود.
6406---0912
* چرا دولت توجهی به گرانی در بازار و حقوق اندک کارگران و کارمندان نمی‌کند؟ رشد جهشی قیمت‌ها با درآمد اکثریت جامعه همخوانی ندارد.
2298---0919
* از ماه‌ها قبل مشکلات ارزی برای همگان قابل پیش‌بینی بود. چرا باید هزار دلار ارز دولتی برای سفرهای تفریحی خارجی اختصاص پیدا می‌کرد؟ چرا دولت با دست خود چوب حراج به منابع ارزی زد؟
8949---0912
* وزیر امور خارجه کشورمان گفته، دیگر با آمریکا نه می‌توان مذاکره کرد ونه ارتباط برقرار کرد! و ناامیدی مردم در برجام، به خاطر سیاه‌نمایی منتقدین بود! باید به چنین اظهار‌هایی از کسانی که برند هستند تأسف خورد! ناامیدی مردم به برجام به خاطر اعتماد کردن شما به تضمین‌های پوچ و توخالی جان کری است که ارز 3 هزار تومانی را به 11 هزار تومان رساند!
عسگری
* بر فرض که جلوگیری از افزایش قیمت کالاهایی که به قیمت دلار ارتباط دارند از توان دولت خارج باشد، چرا کالاهایی که ربطی به دلار ندارند هر روز گران‌تر و نایاب می‌شوند، بنابراین مشکل اصلی در ناتوانی مدیریتی دولت و مدیران است. باید این را بپذیرند و جبران کنند.
1758---0935
* بهترین فرزندان این ملت شهید شدند تا تروریست‌های اقتصادی نتوانند در حق مردم ایران جنایت کنند و به اقشار کم‌درآمد جامعه فشار بیاورند. امیدوارم قوه قضاییه هرچه سریع‌تر تکلیف این تروریست‌های وطنی را یکسره کند.
4683---0922
* از مدعی‌العموم و دستگاه قضایی درخواست می‌شود همانطوری که با مفسدین اقتصادی و هواداران گروهک‌های تکفیری تروریستی رفتار می‌شود باید با روزنامه‌های زنجیره‌ای که به پایگاه دشمن تبدیل و نقش ستون پنجم را ایفا می‌کنند برخورد کنند.
علیمردانی
* جریان آلوده و نفوذی با اجرای برنامه‌های هماهنگ‌شده خود با غرب به دنبال آدرس غلط دادن به مردم هستند. از یک طرف برای کشور مشکل درست می‌کنند از سوی دیگر می‌خواهند افکار عمومی جامعه را متوجه مذاکره با آمریکا کنند. واقعیت این است که مشکل، خود این جماعت غرب باور هستند.
5829---0912
* رئیس دفترآقای رئیس‌جمهور گفته باید دلیلی وجود داشته باشد که آقای روحانی ریاست محترم جمهوری از مردم عذرخواهی بکنند. البته کسانی که در هنگام تبلیغات انتخاباتی جای شهید و جلاد را تغییر دادند امروز هم لابد انتظار دارند که مردم از آقای رئیس‌جمهور عذرخواهی کنند!
دکتر طوسی‌زاده
* امیدوارم این موج مبارزه با مفسدین اقتصادی و عواملشان که کلید خورده هرچند سریع‌تر و قبل از رسیدن مفسدین به همقطارانشان مثل خاوری و... به صدور احکام قاطعانه و مجازات آنان بینجامد.
8631---0918
* فریادهای علی مطهری در مجلس چرا در مورد نان سفره مردم و بیکاری جوانان و بدعهدی غرب در برجام و... نیست؟ هدف این نماینده در مجلس از حاشیه‌پردازی‌ها چه می‌تواند باشد؟ قوه قضائیه باید به پرونده نمایندگان هنجارشکن هم رسیدگی کند.
7472---021
* از آقایان علی مطهری و صادقی بپرسید که آیا مشکلات معیشتی مردم را درک می‌کنند و چرا نسبت به گسترش فقر و فاصله طبقاتی در جامعه سکوت کرده‌اند و مسئله اصلی آنان دغدغه‌های جناحی مثل حصر فتنه‌گران شده است.
8029---021
* در شرایطی که اکثریت مجلس و نمایندگان با چشم‌پوشی از مشکلات اساسی کشور منفعل هستند و مانند علی مطهری به حاشیه‌سازی روی آورده‌اند باز خدا را شکر چند نفری مانند کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حد توان خود جامعه را متوجه خطر و تهدیدات می‌کنند.
5364---0912
* کشف انبارهای احتکار کالا و ارزاق کمک بزرگی به اقتدار کشور می‌باشد. خود مردم باید به میدان بیایند و اطلاعات را در اختیار مسئولان امر بگذارند.
6263---0938
* در خبرها آمده بود که زلزله‌زدگان کرمانشاه قادر به خرید یک کیلو گوشت نیستند! باید گفت متاسفانه عده‌ای که آنتن خود را به سمت کدخدا تنظیم کرده‌اند با حرکت در جهت منافع کشورهای استکباری، معتقدند که باید ایرانیان را گرسنه نگه داشت و چنان عرصه را بر اکثریت آنان تنگ کرد که قادر نباشند بیش از 3-4 ماه یک بار گوشت تهیه کنند و بعد دستشان را به علامت تسلیم در برابر دشمن بلند کنند.
7196---0901
* بزرگان عراق در بحبوحه جنگ تکفیری‌ها اقرار می‌کردند اگر سردار سلیمانی دیر به داد عراق رسیده بود، بغداد سقوط می‌کرد! نخست‌وزیر عراق که همنوا با آمریکا شده احتمالا از نسل کوفیان بدعهد است وگرنه تقریبا تمام گروه‌های مشهور عراقی موضعی غیر از موضع او دارند.
7215---0915
* در فیلم مستندی که با موضوع محصولات تراریخته از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد مردم فقیر کشور هائیتی 450 تن بذر تراریخته هدیه یک شرکت غربی را به دلیل وارد کردن آسیب به سلامت جامعه و محیط زیست به آتش کشیدند. این مطلب را بنویسید بلکه غرب‌زده‌های داخل کشور قدری خجالت بکشند.
6912---0914
* یکی از سران فتنه با سوءاستفاده از وضعیت بد اقتصادی کنونی که خود عامل «تکرار» آن بوده اقدام به صدور بیانیه برای دیده شدن کرده است. از قول ما مردم بنویسید از مرده‌ها کاری برنمی‌آید.
1360---0911
* اگر وضعیت فعلی سیستان در برخی دیگر از استان‌ها حاکم بود فریاد منتقدین گوش فلک را کر می‌کرد! اما مردم مظلوم زابل چون زبان رسایی برای بیان مشکلات خود ندارند باید در خانه‌های خود محبوس شوند و گرمای 50 درجه را تحمل کنند!
6290---0915
* سخنگوی وزارت بهداشت در مصاحبه مطبوعاتی 97/5/22 اظهار می‌دارد من به عنوان یک پزشک خجالت می‌کشم که چرا در مطب پزشکان کارت‌خوان نیست! به عنوان کسی که در ارتباط با امور پزشکی فعالیت می‌کنم به ایشان عرض می‌کنم شما باید خجالت بکشید که اظهار می‌دارید هیچ دارویی گران نشده ولی در بازار فیلم رادیولوژی از 200 هزار تومان به یک میلیون و دویست هزار تومان رسیده و مواد دندانپزشکی پیدا نمی‌شود، سی‌دی برای رادیولوژی و بسیاری از اقلام دارویی کمیاب شده و با افزایش قیمت روبرو شده‌اند!
نصیری
* در قطعی‌های پی‌درپی آب و برق در کشور مشترکین پرمصرف هم مقصر و مسئول هستند. چرا دولت با شهروندانی که در منازل خود استخر دارند برخورد قاطع نمی‌کند؟
1548---0911
*‌ خطاب به مسئولان بی‌درد کشور بنویسید با 300 میلیون تومان نمی‌توانیم در اطراف شرق تهران خانه بخریم. ما قشر کم‌درآمد جامعه چه بکنیم؟
6267---0912