kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

جیغ و دست و هورا و بی‌خوابی! (نامه وارده)



امنیت، رفاه و آسایش از جمله اهداف وضع قوانین حقوقی، مدنی و اجتماعی است که می‌تواند در رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... انسان‌ها تاثیر‌گذار باشد. در این راستا چنانچه سیاستگذاری‌ها در عرصه اجرا موجبات نارضایتی جمع کثیری را فراهم ساخته یا ایجاد ناهنجاری نماید بر مسئولین امر است تا با بررسی و تحقیق به اصلاح و رفع مشکل اقدام نمایند.
یکی از این نمونه مشکلات بر اثر تصمیمات غلط مدیریتی در منطقه 18 تهران باعث سلب آسایش جمع زیادی از ساکنین شده است.
در این منطقه و در فاصله 500 متری از ساختمان شهرداری منطقه 18، پارک قائم قرار دارد که تبدیل به شهربازی شده است. متاسفانه سر و صدا و جیغ‌های مکرر و پیوسته استفاده‌کنندگان از وسایل سرگرمی و بازی و عدم رعایت حریم منازل مسکونی و نداشتن محدودیت در ساعات استفاده از وسایل مذکور که تا پاسی از نیمه شب و حتی ساعت 2 بامداد به طول می‌کشد، باعث سلب آسایش ساکنان منازل همجوار این پارک شده است.
مراجعات مکرر جمعی و فردی اهالی به شهرداری منطقه و پیگیری از طرق مختلف نیز تا‌کنون اثری نداشته و مسئولان شهرداری هم از ارائه پاسخی قانع کننده خودداری می کنند.
ساکنین منازل اطراف این پارک از مسئولان امر تقاضا دارند علاوه بر پاسخ به انتقادات مطرح شده نسبت به رفع این مشکل حداقل با ایجاد محدودیت در ساعت کاری شبانه شهربازی این پارک اقدام نمایند.
جمعی از ساکنان اطراف بوستان قائم (منطقه 18 تهران)