kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرعامل خبرگزاری آنا:

درباره «نفوذ» با کسی تعارف نداریم(اخبار ادبی و هنری)

مدیرعامل خبرگزاری‌ آنا گفت: از این پس، این خبرگزاری قطعاً محل و بستری برای معرفی و حضور استادان متعهد دانشگاه‌ها و همچنین دانشجویان انقلابی و ولایی خواهد بود تا به مرجع اخبار علمی و دانشگاهی کشور و منطقه تبدیل شود.




«حسن کربلایی» مدیرعامل خبرگزاری‌ آنا در گفت‌وگو با فارس گفت: اگر قدری دقیق‌تر و هوشیارانه‌تر به اطرافمان نگاه کنیم خواهیم دید که در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عظیم و باشکوه اسلامی ایران، جبهه رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن از همه ظرفیت‌های خود در راستای تزریق ایستایی و سکون در بدنه جریان متعهد و دلسوز رسانه‌ای کشور استفاده می‌‌کند و برای رسیدن به اهدافش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. بنابر این بر ما به عنوان سربازان عرصه رسانه اعم از سایبر و مکتوب فرض واجب است آنچه در توان داریم به کار گیریم و نگذاریم دشمن به مقاصد شوم خود دست یابد.
مدیرعامل خبرگزاری «آنا» در این زمینه افزود: برای رسیدن به این مهم به فضل الهی و همکاری همه همکاران کوشا، عزیز و صادق، «آنا» از این پس، قطعاً محل و بستری برای معرفی و حضور استادان متعهد دانشگاه‌ها و همچنین دانشجویان انقلابی و ولایی خواهد بود تا به مرجع اخبار علمی و دانشگاهی کشور و منطقه تبدیل شود.