kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۳۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* لجن‌پراکنی رئیس جاسوسان عموسام، نشانه سرخوردگی و یاس ناشی از شکست‌هایشان در منطقه و احتمالا سوختن مهره‌ای مثل بن سلمان است.
1375---0916
* باید اذعان کرد عقب‌نشینی مسئولان دستگاه دیپلماسی  باعث عربده‌کشی امثال وزیر خارجه کثیف شیطان بزرگ علیه کشور و ملت شده است!
9984---0935
* ملت شریف ایران! هتاکی‌های وزیر خبیث آمریکا را شنیدید. یادتان هست آن روزی که انرژی 20 درصد داشتید چگونه التماس می‌کردند و امروز که صنعت هسته‌ای را تقریبا نابود کردیم چگونه عربده می‌کشند!
ابوالقاسمی
* آقایان دنیادیده در سخنان موگرینی دقت کرده‌اند که وی دائم تکرار می‌کند ایران به تمام تعهدهای خود عمل کرده است! اما یک بار نمی‌گویند خود اروپایی‌ها چطور؟! برای بخش اول سخنان وی غربزدگان داخلی هورا می‌کشند و راه باج‌خواهی بعدی اروپای بدعهد را هموار می‌کنند.
7977---0912
* آقای زنگنه باید توضیح دهند که با فسخ قرارداد از سوی توتال غرامتی که در توافق محرمانه با این شرکت فرانسوی در نظر گرفته شده است چیست و چرا قرارداد طوری بسته شده که توتال هر زمانی خواست بتواند بدون محدودیتی از تعهداتش کنار بکشد؟
0608---021
* اوضاع امروز اقتصاد کشور حاصل تئوری 5 ساله دولت است که اقتصاد مقاومتی را در تحقق اهداف برجام می‌دید! در حالی که اقتصاد مقاومتی اتکا به توان تولید و نیروی کار داخلی است.
9293---021
* نوشته‌ها و گفته‌های کیهان و کیهانی‌ها در مورد سرانجام برجام همه درست از آب درآمد. بابت این روشنگری‌های دلسوزانه شما تشکر می‌کنیم.
6753---0911
* سخنگوی دولت در مصاحبه اخیر خود به گونه‌ای از بدعهدی و خیانت آمریکا در برجام سخن گفت که هر کس نداند فکر می‌کند که از گذشته نسبت به آمریکا کینه داشته است!
2359---0919
* آقای روحانی از طرفی می‌گویند 80درصد اهداف برجام برای ایران میسر شده و از طرفی معترفند که تحریم‌ها پابرجاست و با گونی پول می‌آورند و ... امیدوارم آقای روحانی با صداقت بیشتری با مردم سخن بگوید.
2425---071
* 80 درصد گرانی‌ها ربطی به تحریم‌ها ندارد. دولت ناتوانی خودش در اداره کشور را به بهانه تحریم‌ها توجیه می‌کند. خدا شاهد است از سوت سحر تا آخر شب مشغول تامین معاش خانواده هستم با این حال در اداره زندگی مانده‌ام.
0049---0911
* تشکر می‌کنم از مردم وظیفه‌شناس کشورم که با حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی سیلی محکمی به حامیان تلگرام زدند، دشمنان تلاش بی‌وقفه‌ای برای ناکارآمد نشان دادن پیام‌رسان‌های بومی ایران داشتند اما این بصیرت مردم ایران بود که توطئه آنان را ناکام گذاشت.
2914---0912
* دو ماه از سال 97 گذشت، لطفا دولت گزارش عملکرد خود را درمورد بازار آشفته ارز و افزایش‌های خودسرانه قیمت بسیاری از کالاها اعم از گوشت و لبنیات و ... و حمایت از کالاهای داخلی ارائه نماید؟!
2878---0914 و 2376---0990 و 2842---0910
* در بسیاری از فیلم‌های ایرانی سال‌های اخیر موضوع یا خیانت همسر است و یا موضوعاتی ازقبیل اعتیاد، طلاق و ... همیشه تکرار می‌شود درحالی‌که فیلم‌هایی که در اروپا ساخته می‌شود بیشتر سعی می‌کند کانون خانواده ازهم پاشیده و فرهنگ جامعه اروپایی را مستحکم کند.
مهاجری - آلمان
* ما آن محصولات داخلی را می‌خریم که نام ایرانی بر آنها نصب شده باشد. نام خارجی بر محصولات ایرانی، اهانت به کارگر ایرانی و غرور ملی است.
8003---0917
* اگر دولت و مجلس برای انتقال آب دریا به استان‌های خشک و مرکزی طرح و برنامه دارند باید هرچه زودتر دست به کار شوند چراکه اجرای چنین طرحی حداقل 5 سال طول خواهد کشید و معلوم نیست با این وضع بارندگی کم در کشور چه مشکلاتی به وجود خواهد آمد.
3393---0913
* در اخبار آمده بود که دولت به دلیل اعتراض نانوایان قیمت نان را گران می‌کند. چرا دولت از جیب خودش و از محل خاصه خرجی‌هایش این مشکل را حل نمی‌کند و در هر موردی دست در جیب مردم می‌کند؟
1168---0911
* چرا هزینه درمان جانبازان از آبان‌ماه سال گذشته تا به حال پرداخت نمی‌شود؟ چرا برخی مسئولان امر نسبت به امور جانبازان اینقدر بی‌تفاوتند! از کیهان درخواست می‌کنم این مشکل ما را رسانه‌ای کند شاید فرجی و گوش شنوایی پیدا شود، پیگیری‌های خودمان که نتیجه نداد!
یک هم‌وطن جانباز از اصفهان
* واقعا جای بسی تأسف است که بعد از 12 سال فعالیت، تنها 30 درصد متروی اهواز پیشرفت داشته است! اکثر کارگران اخراج شدند. پس این پول‌هایی که شهرداری‌ها می‌گیرند کجا هزینه می‌شود؟ یا پل چهارشیر اهواز قرار بود 4 طرفه باشد که الان به سختی دارند یک طرف آن را آماده می‌کنند؟!
8438---0916
* جاده 12 کیلومتری سنگ‌جان به فیلود از بخش بندپی شهرستان بابل را فردی ساکن فیلود بدون مجوز اداره کل راه و شهرسازی استان و بی‌توجه به اموال مردم با اعزام گریدر تخریب کرده و خسارت زیادی به خودروهای عبوری از این منطقه وارد کرده و می‌کند. از مسئولان امر درخواست می‌کنم با اعزام کارشناس بازرسی، با فرد متخلف نیز برخورد درخور شایسته‌ای صورت گیرد.
اسماعیلی
* با توجه به اینکه خرید و فروش ارز بنا به مصوبه دولت غیرقانونی است دانشجویان خارج از کشور چگونه باید ارز مورد نیاز خود را تأمین کنند؟!‌ فرزندم در مجارستان دوره کالج را طی کرده و در دانشگاه مجارستان برای پزشکی ثبت‌نام نموده است. به او مهلت یک هفته‌ای برای هزینه ثبت‌نام که مبلغ 9500 دلار است داده‌اند. با سفارت کشورمان در مجارستان تماس گرفتم گفتند زمانی ارز دولتی تعلق می‌گیرد که کلاس‌ها شروع شده باشد. در حالی که کلاس‌ها 4 ماه دیگر شروع می‌شود ولی ثبت‌نام الان باید تکمیل شود. لطفا مسئولان امر مردم را از این سرگردانی‌ها خارج کنند.
حسین‌زاده- تنکابن