kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۸۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

کوتاه اقتصادی


 
  * همراه اول هزینه‌ مراسم‌های افطار در ماه مبارک رمضان سال ۹۷ خود را صرف امور خیریه می‌‌کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه در نظر دارد هزینه‌‌های مربوط به مراسم‌ افطاری خود را صرف امور خیریه کند. این اپراتور همچنین از شرکت‌‌های همکار خود خواسته تا در این امر خیر شرکت کنند. پیش از این نیز در اسفند ماه ۹۶، همراه اول، هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه کرده بود.
* نسخه جدید نرم‌افزار همراه بانک سینا با هدف افزایش انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات نوین بانکی و بهینه‌سازی خدمات آن هم اکنون به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در نسخه جدید همراه بانک سینا 44 قابلیت جدید اضافه شده که این تغییرات در بهبود فرایندهای کار با همراه بانک بسیار موثر است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان یادداشت‌گذاری در زمان انتقال وجه برای مبدأ و مقصد، اضافه شدن قابلیت خرید بسته‌های اینترنتی برای سیم‌کارت‌ها، مودم‌های TD-LTE و... در منوی «شارژ و اینترنت»، اضافه شدن قابلیت خرید شارژ برای اپراتورهای ترابرد شده در منوی «شارژ و اینترنت»، اضافه کردن کد شبا به حساب در بخش حساب‌ها و مخاطبین، ثبت تاریخ به‌روزرسانی موجودی در صفحه نخست و قابلیت ارسال صورتحساب با استفاده از Email به آدرس ایمیل مشتری در منوی «موجودی و گردش» از جمله این قابلیت‌ها است.
* دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان ویژه توزیع کالاهای اساسی از امروز در پارک ارم تهران گشایش می‌یابد. به گزارش فارس، در این نمایشگاه بیش از صد غرفه انواع محصولات غذایی، برنج دولتی، گوشت قرمز، مرغ، قند و شکر، حبوبات و خرما را عرضه و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. در این نمایشگاه که با هدف تامین و عرضه مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب برای ماه مبارک رمضان برگزار شده است، قیمت محصولات عرضه‌شده با تخفیف ویژه و با نرخ دولتی و زیر نظر ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد پشتیبانی دام وزارت جهاد کشاورزی تعیین می‌شود. دهمین نمایشگاه ضیافت رمضان ویژه توزیع کالاهای اساسی از امروز تا 11 خرداد هر روز از ساعت 17 تا 24 در پارک ارم، پارکینگ شماره 4، جنب شهر بازی آماده بازدید علاقه‌مندان است.
* با تصمیم کمیسیون پولی و بانکی بانک مرکزی مقرر شد ایران‌چک‌های تحویلی به بانک‌ها، بدون درج مهر شعبه در اختیار مشتریان قرار گیرند. پیش از این ممهور بودن ایران‌چک‌ها به مهر شعبه الزامی بود.