kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

تعداد جانباختگان واژگونی مینی‌بوس دانشجویان دامغان به 2 تن افزایش یافت

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تعداد جانباختگان واژگونی مینی بوس محور این شهرستان - گلوگاه را دو تن اعلام کرد و گفت : دانشجویان علی خاکباز در دم و احسان چیت ساز به علت شدت جراحت در بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر جان باختند.
دامغان – خبرنگار کیهان‌:

ابوالفضل حسن بیگی افزود‌: متاسفانه ساعت 12 و 50 دقیقه ظهر جمعه مینی بوس دانشجویان دانشکده زمین‌شناسی دانشگاه دامغان در 80 کیلومتری دامغان – گلوگاه واژگون و 10 دانشجو نیز مصدوم شدند. وی اظهارداشت‌: اکنون یک دانشجو قطع نخاع و حال دو دانشجوی دیگر وخیم گزارش شده است. وی خاطرنشان کرد: اکنون یک گروه از مسئولان شهرستان دامغان و کارمندان دانشگاه به شهرستانهای بهشهر و گلوگاه اعزام شدند تا ضمن دلجویی از آسیب دیدگان، در صورت نیاز مصدومان را به مرکز استان و یا تهران اعزام کنند. این واژگونی مینی بوس در گزارش اولیه مسئولان که در نزدیکی پاسگاه «پیته نو» محور ارتباطی گلوگاه - دامغان رخ داد یک کشته و 15 مصدوم اعلام شده بود.سرهنگ حسن خسروجردی رئیس‌پلیس راه استان سمنان گفت: علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: این واژگونی در نزدیکی پاسگاه پیته نو در 80 کیلومتری این شهرستان در محور دامغان - گلوگاه رخ داد.
سرهنگ سید علی اکبر افزود: پس از وقوع این حادثه نیروهای پلیس راه، آتش‌نشانی و اورژانس ۱۱۵ مستقر در محور به منطقه اعزام شدند و دانشجوی فوت شده، علی خاکباز و مصدومین به بیمارستان شهرستان بهشهر منتقل شدند.