kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
سرمربی تیم تکواندو تاکید کرد:

مسابقات جام فجر حکم انتخابی تیم ملی را دارد(گفتگو)

سرمربی تیم تکواندوی مردان می‌گوید تکواندوی ایران را محدود نمی‌کنیم و رقابت‌های رودرروی ملی‌پوشان در مسابقات جام فجر حکم انتخابی دارد. فریبرز عسکری در مورد انتقادات اخیر از سطح مسابقات جام فجر تکواندو، برگزاری مرحله آخر انتخابی‌های تیم ملی و... توضیحاتی داد که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
*الآن نمی‌توان در مورد سطح مسابقات جام فجر نظر داد و باید تا پایان این رقابت‌ها صبر کنیم. البته برای کادرفنی و خود تکواندوکاران، مسابقات رو در روی ملی‌پوشان حکم انتخابی تیم ملی را دارد و به همین دلیل فکر می‌کنم سطح مسابقات بالا خواهد بود.
* با توجه به شرایطی که در تیم ملی وجود داشت با آمادگی ۸۰ درصدی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شویم چرا که زمان لازم تا این مسابقات وجود ندارد. اما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با آمادگی صد در صدی عازم جاکارتا می‌شویم و باتوجه به زمان کافی، همه برنامه‌های تمرینی و اردوهای خود را پیگیری می‌کنیم.
*در هفته جاری مسابقات بین‌المللی جام فجر را پیش رو داریم که به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود. با اتمام این رقابت‌ها، شنبه هشتم اریبهشت 1397، مرحله آخر انتخابی‌ها را برگزار می‌کنیم تا ترکیب اعزامی معرفی شود. البته در مسابقات جام فجر دیدارهای رو در روی ملی‌پوشان نیز ملاک انتخاب کادرفنی است.
* در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ متاسفانه یک وزن حذف شده است و باید در چهار وزن تکواندوکار اعزام کنیم. وزن ۶۳- حذف شده و ۸۰+ کیلوگرم، ۸۰- کیلوگرم، ۶۸- کیلوگرم و ۵۸- کیلوگرم اوزانی هستند که باید در آنها نماینده اعزام کنیم.