kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

حوادث کوتاه از کشور


    
    
    دستگیری سارقان طلافروشی
تبریز- خبرنگار کیهان : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: سارقانی که هفته گذشته در خیابان مارالان تبریز اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ علی اسمعیل پور افزود: سارقان که با حفر تونل چند متری وارد مغازه طلافروشی شده بودند توسط کارآگاهان اداره آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.
وی با‌اشاره به اینکه تعداد متهمان اصلی این پرونده سه نفر است، ادامه داد: این سارقان که از راه تونل وارد زرگری شده بودند 10 کیلوگرم طلا از این مغازه سرقت کرده بودند.
سرهنگ اسمعیل پور خاطرنشان کرد: هرسه سارق دستگیر و تمامی اموال مسروقه به مالباخته عودت و سارقان تحویل دستگاه قضائی شدند.
حادثه رانندگی
ساری – خبرنگار کیهان : رئیس‌پلیس راه شهرستان جویبار گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با تیر برق فشار قوی در شهرستان جویبار یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
سرگرد رمضانی افزود: این حادثه در مسیر روستای انبار سر به گلدشت اتفاق افتاده، راننده خودرو ۲۷ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و مصدوم دیگر این حادثه نیز با همکاری ماموران امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان مرحوم عزیزی جویبار منتقل شد.
مغازه در آتش
تبریز – خبرنگار کیهان : یک مغازه صوتی و تصویری در حیدرآباد تبریز ظهر روز سه شنبه آتش گرفت که با حضور به موقع مامورین آتش‌نشانی مهار شد.
به گزارش سازمان آتش‌نشانی تبریز نشت گاز مایع از پیک نیک روشن علت این حادثه بوده است.
سارق اینترنتی
زاهدان – خبرنگار کیهان : فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری فردی که از طریق اینترنت اقدام به برداشت از حساب شهروندان می‌کرد خبر داد.
سرهنگ محمود سعادتی گفت : با تحقیقات تکمیلی متهم در بازجویی اقرار کرد در قالب دریافت رمز دوم کارت و از طریق خرید اینترنتی اقدام به برداشت 24 میلیون ریال از حساب شاکی کرده است.
بدهکار اداره برق را آتش زد
مشهد – باشگاه خبرنگاران جوان : مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد گفت : یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه و آنجا را آتش زد.
علیرضا کاشی افزود : این فرد از سال 1393 قبض برق منزلش را پرداخت نکرده و 20 میلیون ریال به شرکت برق بدهکار است. شرکت برق با فرد بدهکار بسیار مدارا و اقدام به تقسیط بدهکاری او کرد و حتی اعلام کرد که برای رفع بدهکاری هر چه در توان دارد پرداخت کند.
کاشی ادامه داد: شرکت برق مشهد در راستای عمل به مقررات پس از اخطارهای متعدد به فرد بدهکار اقدام به قطع برق خانه وی کرده بود.
وی اظهار داشت: در این آتش سوزی مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد و یکی از کارکنان دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند و اتاق مدیر نیز دچار خسارت شد.
دستگیری راننده فراری
بوشهر – فارس : فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: راننده فراری خودروی پژو 206 که در اردیبهشت ‌ماه پس از برخورد با کودک 8 ساله باعث فوت وی و متواری شده بود توسط پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد.
جهانبخش صیادی تصریح کرد: ماموران مجرب پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی موفق شدند راننده خودروی پژو 206 را شناسایی و دستگیر کنند.
اراذل‌ و اوباش در دام
سرویس شهرستانها : رئیس‌پلیس امنیت عمومی استان البرز از دستگیری 6 تن از اعضای باند اراذل‌ و اوباش در کرج خبر داد.
سرهنگ محمد علی صفایی ادامه داد : این باند شامل 4 مرد و 2 زن هستند که با خفت گیری ، عربده کشی و تخریب اموال عمومی موجب رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی می‌شدند.
هجدک لرزید
کرمان – فارس : زمین ‌لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر حوالی هجدک کرمان را لرزاند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر حوالی هجدک کرمان را ساعت 03:29:21 لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق 9 کیلومتری زمین و در فاصله 33 کیلومتری هجدک و 44 کیلومتری چترود کرمان ثبت شده است.
سارق لوازم خودرو
قم – تسنیم : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق قطعات داخل خودرو در این استان خبر داد.
سرهنگ صیاد درویشی افزود : پس از اطلاع مأموران آگاهی استان متهم شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.
درویشی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به 40 فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و تاکنون 17 نفر از مالباختگان شناسایی‌شده‌اند، گفت: نامبرده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
کشف شیشه
کرج- ایرنا : فرمانده انتظامی البرز از کشف مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان نظرآباد خبر داد.
عباسعلی محمدیان افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان نظرآباد درپی کسب خبری مبنی براینکه افرادی اقدام به تولید و خرید و فروش شیشه درسطح این شهرستان می‌کنند با رصد اطلاعاتی مخفیگاه این افراد شناسایی و 28 کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف و 3 نفر در این زمینه دستگیر شدند.
محمدیان افزود: با دستگیری این افراد 2دستگاه خودروی پژو نیز کشف شد.
دستگیری شکارچی پلنگ و گرگ
بجنورد – ایرنا : مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از کشف اجزای بدن یک قلاده پلنگ و یک قلاده گرگ در بجنورد و دستگیری شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سید اصغر مطهری افزود : در این زمینه، یک شکارچی متخلف دستگیر و یک قبضه اسلحه تک لول غیر مجاز و مقادیری مهمات دست ساز غیرمجاز کشف شد. وی با بیان اینکه شکارچی متخلف برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده ،گفت: بر اساس قانون جریمه شکار، ضرر و زیان یک قلاده پلنگ 800 میلیون ریال و یک قلاده گرگ 40 میلیون ریال است.