kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
قرعه کشی نیمه نهایی سه شنبه برگزار می‌شود

تقابل دوباره پرسپولیس و نفت آبادان این بار در یک چهارم نهایی جام حذفی


سرویس ورزشی-
تیم‌ فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم دسته اولی بادران به برتری رسید تا حریف صنعت نفت در یک چهارم نهایی شود.
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ دیروز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف بادران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیس در نیمه اول در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی توسط گادوین منشا به گل رسید و مهرداد رضایی هم در دقیقه ۴۰ گل تساوی را برای تیم بادران به ثمر
رساند.
بازی در نیمه دوم کمی هجومی‌تر از سوی پرسپولیس دنبال شد که در ادامه شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۵۴ دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
تصمیمات داور این بازی باعث شد تا بازیکنان و نیمکت‌نشینان هر دو تیم بارها نسبت به آن واکنش نشان دهند. همین موضوع هم باعث شد تا حسن اکرمی داور این مسابقه، چند بار دست به جیب شود و به برخی بازیکنان کارت زرد نشان دهد. پرسپولیس که در این دیدار با ترکیبی متفاوت و جدید به میدان رفت ابتدا با کاپیتانی فرشاد احمدزاده بازی را شروع کرد و در اواخر نیمه دوم هم محسن مسلمان به جای او به زمین آمد و کاپیتان شد.
شاگردان برانکو که در این دیدار سفیدپوش بودند در هر دو نیمه صاحب توپ و میدان بودند اما تیم دسته اولی بادران هم نمایش خوب و قابل قبولی داشت و توانست همپای پرسپولیس پیش برود.
برانکو: انتظار بازی سختی را داشتم
در پایان این بازی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما انتظار بازی سختی را داشتیم. حریف ما خیلی محکم بازی کرد. آنها تا زمانی که بازی مساوی بود انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند. البته اگر گل سوم ما را آفساید نمی‌گرفتند کار ما راحت می‌شد. من به بازیکنانم گفته بودم که از آنها برد می‌خواهم.
او درباره ورودی و خروجی‌های تیمش در نیم‌فصل گفت: ظاهراً گرشاسبی برای رفع محرومیت پرسپولیس، صحبت‌های مثبتی در ترکیه داشته اما در نهایت همه چیز در اختیار فیفا است.
برانکو درباره ترکیب تیمش مقابل بادران گفت: من ریسکی در انتخاب بازیکنان امروز (دیروز) تیم نکردم. این همان ترکیب ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما ۱۱ بازیکن نه بلکه ۱۷ - ۱۸ بازیکن فیکس داریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قراردادش نیز اظهار کرد: بحث تسویه حساب من مطرح نیست. گرشاسبی در ایران نبود و بعد از بازگشتش ما باید صحبت‌ها را ادامه دهیم.
پرسپولیس به صنعت نفت آبادان رسید
پرسپولیس با برتری برابر بادران در مرحله یک چهارم نهایی 28 آذرماه در ورزشگاه بزرگ آزادی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود. این در حالی است که این دو تیم همین چند روز قبل در چارچوب دیدارهای لیگ به مصاف یکدیگر رفتند که پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد.
 استقلال رقیب سنتی پرسپولیس هم روز دوشنبه به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود. پس از برگزاری دیدارهای مرحله یک‌چهام نهایی قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و احتمال آن می‌رود در صورت برتری تیم‌های پرسپولیس و استقلال مقابل رقیبان خود، این دو تیم در نیمه نهایی با یکدیگر دیدار کنند.
برنامه کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
دوشنبه ۲۷ ‌آذر ماه ۹۶
* استقلال تهران ......................................... ایرانجوان بوشهر
(ساعت ۱۶:۲۰ - ورزشگاه آزادی تهران)
* خونه به خونه مازندران .......................... گسترش فولاد تبریز
(ساعت ۱۳:۴۵- ورزشگاه هفتم تیربابل)
سه شنبه ۲۸ ‌آذر ماه ۹۶
* استقلال خوزستان ...................................... تراکتورسازی تبریز
(ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز)
* پرسپولیس ..................................................... صنعت نفت آبادان
(ساعت 16:20 – ورزشگاه آزادی)