kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

عوامل تیراندازی به دفتر نماینده اندیمشک دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خوزستان گفت: چهار نفر از کسانی که ماه گذشته به دفتر نماینده اندیمشک در این شهرستان تیراندازی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده پنج‌شنبه شب در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: این افراد سارق مسلح بوده و علاوه ‌بر تیراندازی به دفتر نماینده به سرقت‌های متعدد مسلحانه دیگری هم اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه این افراد همچنان تحت بازجویی پلیس هستند، اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف در مسیر جاده‌های اندیمشک _خرم‌آباد و شهرستان‌های شمالی استان خوزستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان و شهرستان اندیمشک قرار گرفت و راهکارهای اجرایی صادر و چندین تیم عملیاتی مجرب از عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری پلیس‌های اطلاعات امنیت عمومی و آگاهی استان تشکیل و وارد عمل شدند.
وی در تشریح جزئیات افزود: سارقان مسلح با تیراندازی به خودروهای عبوری در جاده‌ها اقدام به سرقت اموال و احشام از مردم می‌کردند.
این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: با تلاش تیم‌های عمل‌کننده و پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک 11سارق مسلح شناسایی و طی چهار عملیات جداگانه دستگیر شدند.
وی در ادامه افزود: تاکنون سارقان دستگیر شده به 6 فقره سرقت مسلحانه، 23فقره سرقت احشام و 6 فقره تیراندازی به سمت خودرو‌های عبوری اعتراف کرده‌اند و از آنان دو قبضه سلاح جنگی کلاش در این رابطه کشف و ضبط شد.فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: با حضور مراجع قضایی و انتظامی در محل وقوع جرم، بازسازی صحنه انجام شد و در بازرسی از دو انبار محل نگهداری اموال مسروقه مقادیر زیادی لوازم خانگی و احشام سرقتی به ارزش ریالی 3میلیارد و500 میلیون ریال کشف شد و چهار نفر از این سارقان مسلح به دو فقره تیراندازی به درب دفاتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز معترف شدند.