kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

عجیب‌ترین روزهای ورزش!


سرویس ورزشی-
صبح روز گذشته در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، داریوش ارجمند به عنوان عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای منصوب شد.
داریوش ارجمند از چهره‌های شناخته شده هنر و از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است و احتمالا در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نیز دستی بر آتش دارد که از سوی مسعود سلطانی‌فر حکم عضویت در هیئت‌رئیسه فدراسیون مربوطه را دریافت کرده است.
با علم بر این موضوع و با احترام به جایگاه هنری داریوش ارجمند، اعتقاد داریم که در همین ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای پیشکسوتان و افرادی به مراتب اصلح از آقای ارجمند وجود دارند که می‌توانند خدمات بیشتری را ارائه کنند ولی متاسفانه به بوته فراموشی سپرده شده‌اند.
از جمله این افراد می‌توان به محمدرضا طالقانی یا همان «حاجی طالقانی ورزش» ‌اشاره کرد که دوران بسیار موفقی در فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای داشت ولی با بی‌مهری تمام از ورزش رانده شد.
ورزش عجیب‌ترین روزهای خودش را پشت سر می‌گذارد، این روزها آنچه که در ورزش یافت نمی‌شود، توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در گزینش مدیران است. چند روز قبل یک مدیر سیاسی و یک کارمند ساده بین‌الملل به عنوان خبره ورزشی معرفی می‌شوند و امروز هم یک هنرپیشه عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای می‌شود!