kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

تقابل پتروشیمی و دانشگاه‌های بسکتبال در هفته سیزدهم لیگ



هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز در شرایطی با چهار دیدار ادامه پیدا می‌کند که تبریز، ماهشهر و تهران میزبان هستند.
در این هفته تهران میزبان دو مسابقه است که مهرام و نیروی زمینی به مصاف یس‌آل گرگان و نفت‌آبادان می‌روند. مهرام بعد از یک هفته استراحت در خانه برابر یس‌آل گرگان می‌رود و با توجه به اینکه حریفش در دیدار قبلی به برتری رسیده و انگیزه زیادی دارد کارش دشوار خواهد بود. نیروی زمینی هم پس از شکست در مسابقه قبلی خود میزبان نفت آبادان مدعی است. نفتی‌ها نیز بازی قبلی خود را واگذار کردند و قطعا در تهران به دنبال امتیاز کامل مسابقه و جبران باخت خواهند بود.
در کنار دیدارهای پایتخت باید به مسابقه حساس پتروشیمی و دانشگاه‌آزاد‌اشاره کرد. ماهشهری‌های صدرنشین تیم بدون باخت لیگ هستند و در مسابقات یکه‌تازی می‌کنند. با اینکه در آخرین دیدار خانگی هواداران این تیم از بازی نکردن بازیکنان بومی ناراحت بودند و حاشیه ساختند اما به هر حال شاگردان شاهین‌طبع با اقتدار به صدر جدول تکیه زده‌اند و پیش می‌روند. در هفته سیزدهم پتروشیمی میزبان دانشگاه‌آزاد است که این مسابقه قطعا حساسیت زیادی خواهد داشت.
آخرین دیدار نیز بین شهرداری تبریز و رعد پدافند خوزستان برگزار خواهد شد. تبریزی‌ها که سرپرست خود را به دلیل حواشی دیدار با مهرام تا شش ماه کنار خود ندارند در این مسابقه خانگی کار دشواری برابر پدافند بحران زده نخواهند داشت و می‌توانند برنده میدان باشند.
برنامه کامل هفته سیزدهم به این شرح است:
پنج‌شنبه23 آذر
*نیروی زمینی .......................................... نفت آبادان(ساعت16)
*پتروشیمی بندر امام ............................. دانشگاه‌آزاد(ساعت16)
*شهرداری تبریز .................. رعد پدافند خوزستان(ساعت 16)
*مهرام ............................................... یس‌آل گرگان (ساعت ۱۸)