kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
تمایل سرمربی سرخپوشان برای ماندن در تهران

برانکو: پرسپولیس همیشه اولویت من است


سرویس ورزشی-
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اولویتش ماندن در تهران است و تمایل دارد قراردادش با پرسپولیس تمدید شود.
این روزها تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس، مهم‌ترین خواسته طرفداران این باشگاه است. قرارداد سرمربی کروات با پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند این مربی را برای ماندن در تهران متقاعد کنند.
دیروز برانکو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نفت آبادان اظهار داشت: اختلاف و مشکلی در تمدید قرارداد وجود ندارد. فقط بحث تسویه‌ حساب‌ها و بدهی‌های اخیر در یکی دو سال اخیر است که این تسویه‌ حساب‌ها با من و کادر فنی در حال انجام است مثل بازیکنان. طبیعی است که بعداً ادامه کار خواهیم داشت.
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر پیشنهاد باشگاه الاتفاق عربستان به خودش گفت: من قبلاً در الاتفاق کار کرده‌ام و به کرات هم نه فقط از الاتفاق بلکه از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد می‌رسد و این چیز عجیبی نیست. البته برای من پرسپولیس همیشه اولویت اول است.
اولویت برانکو ماندن است
برانکو ایوانکوویچ بعد از نشست خبری نیز در گفت‌و‌گویی کوتاه اظهار داشت:‌ در مورد همه موضوعات صحبت کردیم و درباره وظایف باشگاه در قبال من و همچنین وظایف من در قبال باشگاه گفت‌وگو شد. همچنین به وضعیت بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است ‌اشاره شد. بحث اصلی در مورد تمدید قرارداد بود و هر دو طرف به تمدید تمایل داریم.
او افزود: تنها روی جزئیات بحث کردیم و فکر می‌کنم مشکلی پیش نیاید. فقط همه چیز باید شفاف شود و سپس امضاء کنیم.
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا دستیارانش نیز تمدید خواهند کرد یا نه، گفت: این موضوع را نیز باید در طی هفته جاری مشخص کنیم. مسائلی وجود دارد که بعد از بازی با نفت آبادان مشخص خواهد شد اما این مسائل، مشکل نیستند.
برگزاری جلسه در باشگاه پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس ظهر دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست موقت پرسپولیس درخصوص تمدید قراردادش صحبت‌هایی داشته باشد. در این نشست، دو طرف در ادامه گفت‌وگوهای قبلی خود برای طراحی برنامه‌های آینده باشگاه که باید در مورد آنها توافق شود به آنالیز مسائل گوناگون فنی و حقوقی در
دو سال و نیم گذشته پرداختند و برنامه‌های آتی باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ برتر، جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا مورد گفت‌وگو و بررسی دو طرف قرار گرفت. آنها همچنین درباره وظایفی که هر یک به تفکیک برای اجرای برنامه‌ها برعهده خواهند داشت با یکدیگر صحبت کردند. در پایان این جلسه اعلام شد؛ با توجه به ادامه روند مثبت مذاکرات، درباره کلیات ادامه همکاری تفاهم لازم صورت گرفته است و در حال حاضر دو طرف روی بهترین برنامه‌ریزی برای آینده بهتر تیم متمرکز هستند و ظرف روزهای آینده تمدید قرارداد نهایی خواهد شد.
اهمیت ماندن برانکو در جمع سرخپوشان
اهمیت ماندن برانکو در پرسپولیس زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم این باشگاه با توجه به تخلفات مهدی طارمی در امضای قرارداد با ریزه اسپور ترکیه، از دو پنجره نقل و انتقالات بازیکن محروم شده است. این دو پنجره شامل نقل و انتقال نیم فصل لیگ امسال و پیش از آغاز لیگ سال آینده است. در صورتی که برانکو در پرسپولیس بماند، کار مسئولان این باشگاه در نقل و انتقال سال آینده راحت است ولی اگر به هر علت این مربی به همکاری خود با پرسپولیس پایان دهد، این باشگاه مشکلات بسیاری در بستن تیم فصل آینده خود خواهد داشت.