kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا شنبه آینده


محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در بازه زمانی امروز تا شنبه آینده از سوی پلیس راهور  اعلام شد.
به گزارش سایت راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز الي ساعت 6 روز شنبه 18 آذرماه از محورهاي كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد ، محورهای قوچان – مشهد ،  سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد و بالعكس ممنوع مي‌باشد.
تردد موتورسيكلت‌هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت‌هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.
در محور كندوان نیز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 الی 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 الی 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت يك‌طرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه  از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 الي 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت يك‌طرفه خواهد بود.
در محور هراز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 الی24روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 همان روز با اعلام مأمورين پليس راه در محل، از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌‌‌صورت يك‌طرفه خواهد بود.
ممنوعیت وسایل نقليه سنگين(به استثناء حاملين موادسوختي و يا فاسدشدني)
در محور كندوان تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع مي‌باشد.
در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد .
تردد كليه كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 امروز و از ساعت 6 الی 24 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.
در محور فيروزكوه تردد كليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 الي 24 امروز و همچنین 8 الی 24 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعكس، ممنوع مي‌باشد.
در محورهای مشهد - قوچان،  شیروان –بجنورد –آشخانه – جنگل گلستان و بالعکس نیز تردد كليه تريلرها و كاميون‌ها به  استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت14 الي 24 روزهای سه‌شنبه و جمعه ممنوع مي‌باشد.