kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
کناره‌گیری رئیس‌کهنه‌کار فدراسیون بسکتبال

تکلیف رئیس ‌بازنشسته فدراسیون ‌هاکی چه می‌شود؟!



رئیس ‌فدراسیون بسکتبال ایران به‌دلیل بازنشستگی از سمت خود استعفا داد. مشحون تنها رئیس ‌فدراسیونی بود که اسکار جهانی بسکتبال داشت و تیم ملی با او صاحب موفقیت‌های زیادی شد.
با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه بازنشسته‌ها نمی‌توانند در نهادهای دولتی به‌کار خود ادامه دهند، محمود مشحون رئیس ‌فدراسیون بسکتبال از سمت خود استعفا داد و قرار است با تعیین سرپرست توسط وزارت ورزش شرایط برای برگزاری انتخابات مهیا شود. مشحون که ۱۴ سال رئیس ‌فدراسیون بود در گفت‌وگو با خبرنگاران این خبر را تائید کرد.
به دنبال کناره‌گیری مشحون قرار است طی روزهای آینده سرپرست این فدراسیون از سوی وزارت ورزش معرفی شود تا با حضور وی مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم شود. در رابطه با سرپرست فدراسیون بسکتبال، طی روزهای گذشته که بحث قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها و لزوم تغییر مدیریت این فدراسیون مطرح بود، گزینه‌های زیادی مطرح شدند که امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال یکی از آنها بود. رامین طباطبایی نیز از جمله گزینه‌هایی بود که برای سرپرستی فدراسیون بسکتبال مطرح شد. مشحون در شرایطی به واسطه بازنشستگی از سمت خود در فدراسیون بسکتبال کناره‌گیری کرد که بهرام شفیع دیگر بازنشسته ورزش هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده است.