kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۵۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*کاسبان تحریم اگرچه زمینه حذف درس شهید فهمیده را از دروس مدارس کشور فراهم کردند ولی خداوند حماسه شهید حججی را خلق کرد که سالیان سال نه در دل ایرانیان بلکه در دل مسلمانان منطقه باقی خواهد ماند و نورافشانی خواهد کرد. در قرآن هم آمده که عده‌ای اراده می‌کنند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند ولی خداوند نور خود را تمام و کامل خواهد کرد اگرچه دشمنان را خوش نیاید.
نیک‌نام
* مجمع تشخیص مصلحت نظام باید درخصوص مغایرت احتمالی قراردادهای حیاتی کشور مثل برجام با سیاست‌های کلان کشور ورود پیدا کند تا جلوی خسارت‌های سنگین گرفته شود. خدا می‌داند با برجام بدفرجام یعنی اعتماد به وعده‌های نسیه آمریکا کشور سالیان سال عقب افتاده است و جبران این همه خسارت بسیار سخت خواهد بود.
6858---0919
* وقتی موگرینی می‌گوید ایران تاکنون اعتراضی به نقض برجام نداشته است، چطور می‌توان به دولت و مجلس امید بست؟! بعد از این همه نقض برجام تنها هنر آقایان تماشای نقض‌ها بوده است؟! چرا؟!
8902---0914
* آمریکا هرگز از برجام خارج نخواهد شد همه این سر و صداها برای تسلیم ساختن مسئولان کشور و تن دادن آنها به برجام‌های 2 و 3 یعنی از بین بردن توان موشکی و دیگر توانایی‌های کشور می‌باشد.
3888---0918
* وزیر خارجه انگلیس گفته برنامه موشکی ایران واقعاً نگران‌کننده است. معلوم می‌شود که دشمنان، برجام را برای از بین بردن توان موشکی کشور می‌خواهند و در این راه از هیچ توطئه‌ای ابا ندارند.
9839---0919
* اگر کارد دسته خودش را ببرد کشورهای اروپایی هم در برجام آمریکا را محکوم خواهند کرد. دولتمردان ما بی‌جهت به انتظار اروپایی‌ها ننشینند که در برجام علیه آمریکا اقدامی بکنند.
قربانی از اصفهان
* فتنه‌گران سال88 با نادیده گرفتن رأی ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری از آمریکایی‌ها خواستند تحریم‌های خود علیه ایران را تشدید کنند. خیانتی بالاتر از خیانت این جماعت وجود ندارد.
7399---0990
* بعضی از جریان‌های سیاسی برای رد گم کردن به کیهان تهمت کاسب تحریم زدند ولی بعد معلوم شد این خودشان بوده‌اند که هم از تحریم و هم از برجام تا توانسته‌اند کاسبی کرده‌اند. حال ملت مانده که با خسارت‌های برجام چه بکند؟
8252---0936
* انسان دچار شگفتی می‌شود که چطور کسانی در رأس مهم‌ترین دستگاه‌ها به توصیه‌های دلسوزان بی‌توجهی و خسارت‌های سنگین به نظام تحمیل می‌کنند و پس از 4 سال اظهار می‌دارند که آمریکا قابل اعتماد نیست؟! اگر واقعاً صداقت دارند پس من‌بعد گوش خود را به سخنان حکیمانه ولایت بسپارند تا مجدداً خسارت‌های سنگین دیگری به ملت و نظام تحمیل نکنند.
شکیبا
* قبل و حین و بعد از مذاکره بارها و بارها از سوی دلسوزان نظام و منتقدین تذکر و موعظه شنیدند که به شیطان نمی‌توان اعتماد کرد... ولی پاسخ دادند که شما حرف زدن و سیاست با دنیا را بلد نیستید! شما را چه به سیاست! و حال پس از 4 سال که همه چیز را به غرب بخشیده‌اند و هیچ به دست آورده‌اند، اظهار می‌دارند به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد! نقطه سرخط!
5363---0912
* گلایه می‌کنم از دولت که با شعار تکریم بازنشستگان و یا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در تبلیغات انتخاباتی ندای حمایت از این قشر سر می‌داد اما تا کنون به وعده خود عمل نکرده است.
9905---0911
* انتظار فرهنگیان این بود که با توجه به خرید لوازم مدرسه برای فرزندانشان، حقوق شهریور زودتر از بقیه ماه‌ها پرداخت شود. اما برخلاف انتظار با گذشت دو روز از ماه (96/7/2) هنوز پرداخت نشد. این کار باعث رنجش خانواده‌ها، عقب افتادن اقساط وام و بدهی و اجاره و... شده است. واقعا حضراتی که بالای 10 میلیون می‌گیرند چه تصوری از یک زندگی با حقوق متوسط یک تا یک و نیم میلیون دارند؟! حقوق برخی پس از کسورات حتی به کمتر از یک میلیون می‌رسد.
شیخ بها و 1713---0915
* چرا تاریخ حقوق بازنشستگان نامشخص شده و معلوم نیست در چه تاریخی واریز خواهد شد. خبرهایی مثل آمار بالای چک برگشتی و رشد فقر در جامعه و... می‌تواند به این‌چنین موارد هم مرتبط باشد که نشانه بی‌کفایتی مدیران فعلی است.
4279---021
* دولت قبل از انتخابات ریاست جمهوری 96 با هدف تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات خیلی راحت از حق‌التدریس سال گذشته ما معلمان پول سه ماه حق‌التدریس را پرداخت کرد ولی بعد از انتخابات به کل نسبت به حق و حقوق باقی مانده معلمان بی‌تفاوت شده است و بهانه می‌آورد بودجه نیست.
3104---0912
* از بازنشستگان اداره برق هستم که 10 سال قبل بازنشسته شده‌ام. در زمان قبل از بازنشستگی از حقوق ما مبلغی را کسر می‌کردند با عنوان خرید سهام شرکت نیرو سرمایه، حال با گذشت یک دهه مسئولان مدعی‌اند شرکت، سوددهی لازم را ندارد!
آب‌پیکر
* 6 ماه از سال 96 هم گذشت نه تنها هیچ‌یک از وعده‌های دولت عملی نشد بلکه زاگرس خودروی بروجرد تعطیل شد، نساجی 200 کارگر و داروسازی هم 200 نفر از کارگران را اخراج کرد. فقط وعده و وعید که مشکلی را حل نمی‌کند تا کی قرار است فقط شعار داده شود. عمر 5 سال دولت سپری شد؟!
گودرزی- بروجرد
* چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهک‌های تکفیری داعش به مجامع بین‌المللی شکایت نمی‌کند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملت‌های دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربی‌ها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و هم‌قطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاه‌های خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت می‌کنند!
8058---0918
* باغداران از مدیران دولتی درخواست می‌کنند به منظور کمک به کشورهای ستمدیده مثل یمن، سوریه، میانمار و... بیایند میوه‌هایشان را مجانی جمع‌آوری و به آن کشورها ارسال کنند. چون بعضا در اثر عدم مدیریت بر تولید و توزیع توسط دولت میوه‌ها در حال فاسد شدن هستند.
1478---0917
* آقای رئیس‌جمهور فرموده‌اند تحمل نظر مخالف باید در مدارس کشور آموزش داده شود. آیا عصبانی شدن ایشان از منتقدین و دیگران را حواله به جهنم دادن‌شان ریشه در عدم آموزش در دوره دانش‌آموزی دارد؟!
8018---0914