kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و بر روح آنها درود و صلوات می‌فرستیم. یکی از ویژگی‌های اصلی شهید رجایی مقلد امام راحل(ره) در قول و فعل و دیگری ساده‌زیستی و سکونت در جنوب تهران بود که در زمستان با کرسی و تابستان بدون کولر مثل دیگران زندگی می‌کرد و مقایسه کنید منزل رجایی را با مسئولان دولتی کنونی و منازل چندین میلیاردی‌شان!
1298---0912
* تلعفر هم آزاد شد و روسیاهی این دستاورد بزرگ برای رژیم جعلی صهیونیستی و عربستان و دیگر حامیان داعش و به خصوص کسانی که در سال 89 در داخل کشور قصد همراهی با این تروریست‌ها را داشتند ماند. مدافعان حرم بعد از ریشه‌کن کردن شرارت‌های داعش در منطقه باید برای دفاع از حریم ولایت در داخل کشور آماده شوند.
9715---021
* در طول عمر خود حتی یک روز هم بیمه و استخدام جایی نبوده‌ام ولی اگر کشوری بخواهد به ایران عزیزمان تعرضی داشته باشد با جان و دل دفاع خواهم کرد. با اینکه از دفاع مقدس دچار موج‌گرفتگی هستم ولی در منزل نخواهم ماند و در صورتی که امام و رهبرم اذن بدهند تا فلسطین پیش خواهم رفت.
6128---0912
* یکی از فتنه‌گران در توئیتی این‌گونه القا کرده است که بخشی از نظام جمهوری اسلامی به دنبال تبدیل ایران به کره شمالی و تجهیز آن به بمب هسته‌ای است! یعنی مدعیان اصلاحات با این شبهه‌افکنی‌ها قصد دارند تا در گام اول، نظام را وادار به تن دادن به بازرسی آژانس از مراکز نظامی کنند تا زمینه برجام‌های بعدی فراهم شود! و اگر نظام در برابر این خواسته گستاخانه مقاومت کرد، نظام به نقض برجام و مقدمه‌سازی برای تحریم و فشارهای جدید معرفی شود. فتنه‌گران به خوبی در حال تکرار نقش سال 88 خود در نوکری برای آمریکا هستند.
3104---0912
* شواهد متعددی از ملاقات خاتمی با جرج سوروس است که این یک رسوایی بزرگ برای فتنه‌گران و حامیان فتنه است. این ننگ هیچ‌گاه قابل انکار نیست.
محمدتقی. ص
* اتهام اخیر به کیهان نشانگر یک اقدام خیانتکارانه از طرف دشمنان داخلی و خارجی است و به قول مدیرمسئول عزیز کیهان، می‌خواهند رد پای ملاقات جرج سوروس با خاتمی را پاک کنند. ولی بدانند این لکه ننگ تا ابد بر پیشانی راس فتنه باقی خواهد ماند. در ضمن بدانند که کیهان با این خبرپراکنی‌های دروغ رسانه‌های مواجب‌بگیرشان از رژیم جعلی و کودک‌کش، بیش از پیش در بین مردم محبوب‌تر و عزیزتر می‌شود.
2914---0912 و 6277---0922
* شعور و ادب آن مسئولی که مشکل اقتصادی مردم را با 5 هزار تومان قابل حل دانسته در حد همان 5 هزار تومان است و این حرف یعنی توهین به کارگران و اقشار کم‌درآمد که برای روزشان ناچارند تلاش کنند خوی اشرافی‌گری افرادی که حتی حقوق نجومی را حق مدیران می‌دانستند موجب می‌شود که مردم را کوچک ببینند.
8643---0919
* حضرت امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانی‌های خود فرمود که اگر دولتی‌ها و مجلسی‌ها و در کل مسئولین مملکت از قشر مرفه و سرمایه‌دار باشند باید فاتحه آن کشور را خواند!
احسان
* شمال شهر تهران، ویلاهای اطراف شهر و... صاحبانی دارد که سبک اشرافی‌گری را ترویج می‌کنند. این اقلیت قادرند برای حداکثری‌ها که کارمند و کارگر... هستند تصمیم‌گیری کنند! امیدوارم آقای رئیس‌جمهور برای همه مردم ایران باشند نه برای قشر خاص.
3250---021
* فقر فقط به موضوع مادی مرتبط نیست. فقر می‌تواند فقر معنوی هم باشد. وقتی برخی مسئولان در فهم شهدای مدافع حرم و راه این عاشقان حق که ضامن امنیت این کشور هم هستند ناتوانند باید به این نتیجه رسید که فقر سرتاپای آنان را نیز گرفته است.
1700---0936
* آقای نجفی گفته بود تا وقتی حکم خود را از وزارت کشور نگیرم کارم را شروع نمی‌کنم! از ایشان سؤال شود پس چطور در همان ساعات اولیه با هول و عجله مدیر مسئول روزنامه همشهری را عزل و مدیر جدیدی برای آن برگزیدید؟! آن هم از یک حزب منحل شده در فتنه 88! از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست.
6406---0912
* وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مگر قبل از برگزاری انتخابات از پنج برابر کردن یارانه نیازمندان نمی‌گفت. پس چرا حالا سکوت کرده است؟!
2753---0918
* وضعیت پوشش هنجارشکنی، روابط ناپسند و عدم نظارت بر اجاره ویلاها به معضل بزرگ در برخی از مناطق تفریحی شمال کشور به ویژه در تابستان تبدیل شده است و گویا مسئولان امر درخواب زمستانی به سرمی‌برند! این امر برای ساکنان و مسافران متدین و دلسوزان انقلاب در آن مناطق زجرآور است.
9556---0912
* اوایل انقلاب با روحیه جهادی که در مسئولان جوان کشور بود هر سال به اندازه سه سال کار و پیشرفت صورت می‌گرفت ولی حال برعکس شده است! علت آن هم دوری نحوه زندگی برخی مسئولان از فقرا و دنیاگرایی آنان است.
8180---0903
* آقای عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان از سخنان زیاده‌طلبانه طرف آمریکایی خود اظهار تعجب کرده است. عرض بنده این است که تعجب ندارد. از ایشان و دیگر دیپلمات‌های کشورمان بایدتعجب کرد که همه چیز را به پای اعتماد به دشمن قربانی کردند و امروز دست ایران خالی است.
5162---0939
* لطفاً از فاجعه وعده استخدام نماینده مجلس توسط وزارت نفت نگذرید. توقف چنین ایده‌ای باید به یک خواست ملی تبدیل شود. نمایندگی باید آن قدر فاقد سود مادی باشد که تنها شایستگان داوطلب شوند.
2788---0937
* بر فرض هم که در مجلس خبرنگار و عکاس وجود نداشت تا آن افتضاح عکس سلفی‌گرفتن تعدادی از نمایندگان لیست امید مجلس را زیر سؤال ببرد این جماعت چگونه می‌خواستند در نزد خداوند حاضر و ناظر پاسخگو باشند؟
3104---0912
* آقای وکیلی از نمایندگان مجلس در توجیه پست گرفتن‌های رانتی فرزندش که مدیرعامل یک شرکت تجاری شده گفته، فرزندم فریب‌خورده است! چرا این فریب خوردگی برای بچه‌های ما اتفاق نمی‌افتد؟!
8902---0914
* مسئولان شرکت ملی گاز براساس یک تصمیم غیرمنطقی می‌خواهند تعدادی از نیروهای ستادی خود را به ساختمانی ناامن و فرسوده واقع در خیابان جمهوری که از شهرداری نیز اخطار گرفته منتقل کنند. لطفاً اطلاع‌رسانی شود و نگذاریم فاجعه پلاسکو تکرار شود.
6149---0901
* تقاطع خیابان خاوران، اتوبان امام علی فاقد هرگونه روشنایی است و در هنگام شب عبور عابرین برای گذر از عرض خیابان، موجب بروز حوادث ناگوار شده است. درضمن این مسیر فاقد حتی پل عابر پیاده است. پیگیری اهالی تاکنون بی‌نتیجه بوده است. از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.
سعیدی
* دستگاه A.T.M برخی بانک‌ها مثل بانک کشاورزی شعبه شریف‌آباد فقط چک پول پنجاه‌ هزار تومانی پرداخت می‌کنند. چرا؟! چرا بانک مرکزی مشکل پول خرد را حل نمی‌کند؟!
0471 ---- 0910
* از مسئولان بانک آینده درخواست می‌شود به منظور سهولت کار مشتریان این بانک شعبه بانکی در حد فاصل میدان شهدا تا میدان خراسان در خیابان 17 شهریور دایر کنند.
محمدی