kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
نماینده مردم کردستان در خبرگان:

سپاه کردستان سبب آبادانی مناطق محروم استان شده است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با‌اشاره به آمار بالای بیکاری در استان خواستار توجه بیشتر دولت شد و از زحمات سپاه این منطقه در آبادانی مناطق محروم تشکر کرد.


ماموستا فایق رستمی پیش‌از ظهر دیروز در دومین جشنواره برترین‌های مساجد که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مساجد سنگر «عبودیت، وحدت، اتحاد، عشق و علاقه» مسلمانان به ذات خداوند است.
وی گفت: در نزد خداوند متعال اگر آسمان‌ها و زمین از بین بروند بهتر از ریختن خون انسان‌های مسلمان است.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهیدان نماد شرف و کرامت هستند و در میدان جنگ جهاد کردند و حماسه آفریدند تا آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی برقرار و پایدار باشد.
قدردانی از تلاش‌های سپاه بیت‌المقدس
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب گفت: سپاه بیت‌المقدس کردستان باعث «آبادانی مساجد و مناطق محروم» استان شده و از تلاش و زحمات شبانه‌روزی «سردار رجبی» و تمامی فرماندهان این مجموعه تشکر می‌کنم.
ماموستا رستمی با تاکید بر خدمت کردن در مساجد و حفظ جایگاه این مکان مقدس افزود: مساجد مرکز وحدت، محبت، اتحاد، الفت، علاقه و تعلیم و تربیت است.
وی با‌اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه و جایگاه ویژه مساجد اظهار کرد: نشستن در مساجد برای رضایت‌مندی خداوند و نشستن در بهشت برای رضایت‌مندی نفس است.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسالت پیامبر عام بوده و محدود به مکان، زمان و قشر خاصی نیست،گفت: مساجد دانشگاه عام پیامبر است و باید مکانی باشد که مشکلات مردم در آن حل شود؛ مسجد بیت‌المقدس که زیر جنایات استکبار و اسرائیل آدم‌کش بوده مرکز انبیا، اولیا، عرفان و معنویت است.
وی با‌اشاره به آمار بالای بیکاری در استان گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است و باید دولت مشکل بیکاری جوانان را حل کند.