kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت، افتتاح محل پرتاب ماهواره امام‌خمینی(ره)، و پرتاب با موفقیت موشک ماهواره‌بر را به رهبر عزیزمان و تمام ملت تبریک عرض می‌کنم. از مسئولین هم درخواست می‌کنم با راه‌اندازی مجدد سایت هسته‌ای کشور، پاسخ بدعهدی شیطان بزرگ را بدهند. آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
علی‌باشی- قم
* مردم از دولت و مجلس صدای انقلابی و مقتدرانه می‌خواهند نه ملتمسانه و عاجزانه. اگر از نظر برخی اقتدار این است که به هر قیمت به برجام پایبند باشیم و تحریم را بپذیریم و دشمنی‌ها در منطقه را نادیده بگیریم، سخت در اشتباهند زیرا هدف دشمن از بین بردن نظام اسلامی است و همه اینها مقدمه آن هدف شیطانی است.
مهدوی
* آقای رئیس‌جمهور در توجیه تحریم‌های جدید آمریکا گفته تحریم‌ها همان تحریم‌های قبلی است و نباید ترسید! پس چرا چند سال قبل مردم را از این تحریم‌ها ترساندند و از این راه کاسبی کردند؟ امروز کشور به همین سبب متحمل هزینه‌های سنگین شده است.
6029---0912
* رهبر معظم انقلاب در سال 94 درباره برجام فرمودند هر تحریم جدید آمریکا تحت هر شرایطی انجام شود نقض برجام است. در حال حاضر سوال این است که چرا بعضی از مسئولان در دولت و مجلس تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را توجیه می‌کنند و هیچ مسئولیتی را متوجه خود نمی‌دانند؟
1019---0919
* آن خواص بلندگوداری که به جامعه القا کردند برجام تحریم‌ها را کنار خواهد زد حال که با وجود برجام مجددا بیشتر از گذشته تحریم شده‌ایم بیایند به مردم پاسخ بدهند این چه آشی بود برای ملت پختند که خودشان هم به شور شدن آن اعتراف دارند.
3104---0912
* گویا بعضی از مسئولان و اصلاح‌طلبان متوجه فاجعه به وجود آمده در برجام نشده‌اند و یا نمی‌خواهند بدانند که بر سر برجام چه آمده است. واقعیت این است که سنگی در داخل چاه افتاده که درآوردن آن مشکل است.
0210---0915
* ضمن تشکر از رسانه‌های در خط مقاومت و از جمله برخی از برنامه‌های صدا و سیما که به مسئله تحریم‌های مجدد کشورمان توسط شیطان بزرگ پرداخت. متاسفانه آقای لاریجانی نماینده قم این رسانه‌ها را مورد عتاب قرار داد! البته از مدیریت مجلسی که برجام را ظرف 20 دقیقه تصویب کرد غیر از این انتظار نمی‌رود.
طباطبایی
* وقتی دولت قلب رآکتور هسته‌ای کشور را با سیمان پر می‌کند و تمام اورانیوم غنی شده از کشور خارج و یا اکسید می‌شود دیگر رجزخوانی امروز آقایان دردی را درمان نمی‌کند. با این حرف‌ها آب رفته به جوی برنمی‌گردد.
4743---0936
* مسئولین آمریکایی کمتر حرف می‌زنند و بیشتر عمل می‌کنند و هر روز هم شاهد تحریم‌های جدید علیه کشورمان هستیم ولی دریغ که مسئولین ما بیشتر حرف می‌زنند و کمتر عمل می‌کنند.
سهرابی خلخال
* کسانی که سینه چاک حمایت از برجام بودند، باید به خاطر خسارت‌های مادی و معنوی که به کشور وارد کردند توبه کنند. البته خسارت‌های برجام به این آسانی هم قابل جبران نیست.
نیک‌بین
* ای کاش دستگاه قضائی نیز مثل نیروی انتظامی، دفتر قضات و کارمندان محاکم را به دوربین و شنود مجهز می‌کرد تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف و خادم و فاسد، و سپس مکانیزم، تشویق و تنبیه وجهه نظام مقدس اسلامی بیش از پیش تقویت شود.
2914---0990
* تا قوای کشور و مسئولان زیر چتر ولایت جمع نشوند و با اتحاد و یکدلی به رتق و فتق امور نپردازند عربده‌کشی‌های شیطان بزرگ ادامه دارد و با یکدلی و اتحاد است که می‌توان به مقابله با زیاده‌خواهان، نجومی‌بگیران، غارتگران بیت‌المال، افراد مدعی برخورداری از ژن‌ برتر، قاچاق، بیکاری، فقر و... برخاست.
0210---0915و8525---0936
* این منحصر کردن کشور به 23 میلیون رای دهنده به آقای روحانی نشان می‌دهد آن دیوارکشی خیالی که رقیب را به آن متهم می‌کردند خودشان عملیاتی کرده‌اند و برنامه‌شان جدا کردن اقشار مختلف جامعه از یکدیگر است.
1375---0916
* وقتی انقلاب شد یکی از شعارها کم کردن فاصله طبقاتی بود. متاسفانه در پدیده فرزندان برخی مسئولان یکی می‌شود پسر عارف، مدعی برخورداری از ژن برتر، یکی بدون هرگونه دلیل می‌شود مشاور وزیر، یکی می‌شود واردکننده پوشاک خارجی و در طرف دیگر این نابرابری یکی هم مثل من با 45 سال کار تولیدی، منزل مسکونی‌ام توسط بانک مصادره می‌شود این است عدالت و اعتدالی که دولت یازدهم شعارش را می‌دهد!
8068---0912
* بنده یک بازنشسته‌ام که تاکنون 3 بار یارانه‌ام را قطع کرده‌اند، هر بار هم علت را اشتباه در سیستم و موارد غیرمعقول دیگر عنوان کرده‌اند. آیا ملاک بررسی حقوق نجومی‌بگیران نیز همین‌طور  بوده است؟
طباطبائی
* از اداره راه و شهرسازی سرپل ذهاب درخواست می‌شود مقابل ورودی روستاهای این شهرستان سرعت‌گیر نصب کند.
2753---0918
*  امروز اول مرداد ماه هم به بانک کشاورزی شهرستان ساری مراجعه کردم و معلوم شد یک ریال از پول گندم ما کشاورزان این منطقه را پرداخت نکرده‌اند. به دولتمردان سرتا پا شعار بدون عمل بگویید با ملت خود صداقت داشته باشند و دست از سیاسی‌کاری بردارند که عاقبت ندارد.
یزدانی
* اینکه گفته می‌شود برنامه ششم توسعه در حال اجرا است صحت ندارد به عنوان مثال تعدادی از شرکت‌کنندگان دستیاری پزشکی سال 96 هستیم که با وجود برخورداری از امتیاز وابستگی به خانواده ایثارگر ما را بلاتکلیف نگه‌داشته‌اند و به قانون عمل نمی‌کنند.
0716---0936
* تا دیروز در ستاد انتخاباتی، پول شام نداشتند و به ستادهای مقابل برای سیرکردن شکم خود مراجعه می‌کردند!‌ ولی امروز وثیقه‌های پنجاه میلیاردی می‌گذارند؟!
عسگری
* امروز شاهد تورم فزاینده‌ای در اقلام خوراکی پرمصرفی چون مرغ و پیاز هستیم و عده‌ای از این بازار سود کلانی عایدشان می‌شود و کارگران و کارمندان با اندک دستمزد، آسیب‌پذیرتر از قبل خواهند شد. چرا رسیدگی به این موضوع در اولویت نیست؟
2811---021
* دولت عملکرد خود را در سیاست خارجی به ملت ارائه دهد تا مردم به آنها نمره دهند! توجه دولت یازدهم تنها به کدخدا و شیاطین اروپایی (انگلیس خبیث و مکار و فرانسه بدعهد) است دیگر به قتل‌عام و حبس و فشار بر مؤمنین جمهوری آذربایجان، بحرین، عربستان، نیجریه و... توجهی ندارد.
6731---0912
* ایران در پی آموزش برای ساخت مسیر ریلی به کارگران افغانستان است، این در حالی است که استان سیستان و بلوچستان به دلیل مسدودشدن آب رودخانه در خاک افغانستان، خشکسالی پرخسارتی را تجربه کرده است ولی ماه‌هاست که مسئولان در برابر آن سکوت کرده‌اند! پس مطالبات مردم سیستان از آقای روحانی در خصوص خشکی هامون و... چه می‌شود؟!
6293---0911
* از وزیر نیرو درخواست می‌کنم با توجه به گرمای طاقت‌فرسای آبادان برای رفع مشکل قطع مکرر برق شهر مساعدت نمایند. وقتی ساعت 2 بامداد برق قطع می‌شود مردم به خیابان می‌آیند و تا رفع مشکل و وصل شدن برق‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌ها منتظر می‌مانند چرا که امکان داخل منزل ماندن با گرمای خوزستان وجود ندارد.
حیدری- آبادان
* از وقتی که بازار فردوسی را در خیابان مفتح مشهد راه‌اندازی کرده‌اند منطقه با انواع فساد اراذل و اوباش مواجه شده و همه نگران هستند.
0311---0915
* چرا فکری برای سامان‌دهی موتورسیکلت‌های در حال تردد در داخل شهرها نمی‌شود؟ نصب اتاقک‌های غیراستاندارد و غیرقانونی در قسمت ترکبند این وسیله نقلیه، ورود آنها به حریم پیاده‌رو و همچنین حرکت مارپیچ در میان خودروها واقعاً مشکل‌ساز شده است.
2143---0913