kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سپاه شناسنامه انقلاب اسلامی و پرچمدار خط ولایت و اسوه مقاومت و ایثار است و هر کس با زبان فتنه بر علیه این نهاد مردمی سخن بگوید به یقین در جبهه دشمنان ایران اسلامی قرار گرفته است.
5075---021
* استعمارگران در زمان قاجاریه به خصوص مظفرالدین شاه برای سلطه و تثبیت دائمی حضورشان بر غارت منابع ایران اقدام به عقد قراردادهای بلندمدت در صنعت نفت کردند و امروز حضور مجدد استعمار قرار است در قالب همان حیله در ایران اسلامی بنیان نهاده شود و همانند آن دوران صنعت نفت دیگر ملی نخواهد بود.
میرزازاده- تهرانپارس
* انتخابات پایان یافت ولی دولت هنوز دست از دوقطبی‌سازی در جامعه برنداشته و فضاسازی علیه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران را شروع کرده است. باید هوشیار بود.
8018---0914
* چه اتفاقی افتاده که آقای رئیس‌جمهور با سابقه مخالفت با ساخت موشک امروز ادعا می‌کند ساخت موشک کار دولت بوده است؟!
3991---0938
* مسئولی که با قدرت اول شدن ایران در منطقه مخالف است پاسخ بدهد در برابر اتحاد دشمنان عبری- عربی و غربی علیه کشور و نظام چه می‌خواهد بکند تسلیم شدن و ذلت‌پذیری که از عهده هر کسی برمی‌آید و تدبیر نمی‌خواهد.
2686---0913
* از رئیس‌جمهور می‌خواهم به عنوان حق شهروندی لطف کنند متن قرارداد دولت با شرکت توتال فرانسوی را در اختیار من کم‌سواد قرار دهد تا مطالعه کنم!
2914---0990
* وقتی بعضی از مسئولان اعتقادی به دشمن و دشمنی دشمنان نداشته باشند طبیعی است که خارجی‌ها را به هم‌وطنان خود ترجیح می‌دهند. مشکل این دولت در نوع اندیشه و تفکر آن است.
5364---0912
* اگر مسئولان دولت به اندازه یک دهم سخنرانی‌های خود در محافل و مجالس برای کشور کار کرده بودند خیلی از مشکلات تا امروز حل شده بود. مشکل بزرگ این دولت این است که اغلب اهل کار نیستند. بیشتر وقت دولت به سیاست و سیاسی‌بازی می‌گذرد.
1202---0911
* دو فرزندم که یکی لیسانس حقوق و دیگری مدیریت صنعتی دارد چند سالی هست که به دنبال شغل می‌گردند، از آقای روحانی خواستم آدرس آن تعداد شغلی که دولت ایجاد کرده است را بدهند تا شاید فرزندانم از این بی‌انگیزگی و ناامیدی نسبت به آینده مبهم‌شان رهایی یابند.
قاسمی- قزوین
* معاون وزیر صنعت گفته نتوانسته‌ایم نظر مردم را در مسائل اقتصادی تأمین کنیم. پس چرا قدرت را رها نمی‌کنند و کنار نمی‌روند؟!
2470---0919
* بعد از انتخابات باند مافیایی که در بخش معدن ماسه به وجود آمده قیمت ماسه را تا دو برابر افزایش داد. اعتراض می‌کنیم هیچ مسئولی پاسخگو نیست.
9283---0912
* چرا قیمت پیاز این همه اشک مردم را درآورد؟ چرا قیمت آن از موز پیشی گرفت؟! متولیان تنظیم بازار در تعطیلات تابستانی به سر می‌برند؟! یا هوا گرم است قادر نیستند از زیر کولر سری به بازار بزنند؟! دولت اگر نزدیک منزلش پیاز با قیمت مناسب سراغ دارد اعلام کند خیلی در مضیقه هستیم!
2909---0912
* برای ما که درآمدمان خیلی پایین است، قبض گازمان هم خیلی مهم است! کل بهای پرداختی: 43300 تومان که 13/300 تومان آن آبونمان، عوارض، مالیات و... است! کسانی که شب پرداخت یارانه غم می‌گرفتتشان کجایند تا غم ما را هم بخورند؟!
میرشمسی
* با یک سال دوندگی و کلی هزینه پذیرش تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه‌های کشور ایتالیا را گرفته‌ام ولی اکنون امور دانشجویی سفارت این کشور وقت ویزا نمی‌دهد. مسئولین امر در وزارت خارجه کشورمان هم به اعتراض ما دانشجویان ترتیب اثر نمی‌دهند چرا؟
4463---0917
* آقای دکتر ولایتی، مشکلات و تخلفات دانشگاه آزاد در بحث اداری و آموزشی با اصلاحات شما در حال بهبود است اما مورد دیگری که کارکنان دانشگاه آزاد سال‌هاست از آن محروم بوده‌اند، معیشت مناسب است که با مزایا و حقوق اندک، کارکنان دانشگاه آزاد به سختی امورات زندگی را سپری می‌کنند. از شما تقاضا دارم در مورد معیشت کارکنان همانگونه که به تخلفات و بی‌عدالتی‌ها رسیدگی کردید، به این موضوع هم ویژه نگاه کنید.
جمعی از کارمندان دانشگاه آزاد
* دیگر صحبتی از سند 2030 نیست اما از 3 سال قبل تغییرات گسترده‌ای در محتوای کتاب درسی و سبک آموزش ایجاد شده است و سکوت مرموز زنجیره‌ای‌ها باید این ذهنیت را قوت بخشد که زیر پوست برنامه آموزشی، سند 2030 در حال تزریق به سیستم آموزشی کشور است.
6929---0216
* از نمایندگان مجلس تقاضا دارم در مورد توتال جدیت داشته باشند تا دیگر تجربه تلخ برجام تکرار نشود و اعتماد مردم به نمایندگان خانه ملت افول پیدا نکند.
غلامرضایی- پردیس 0176---0938
* ورود آب از فرانسه به کشور، تأیید سخنان رئیس جمهور است که گفته بود آب خوردن ما هم به برجام بسته است!!! راستی این واردات توسط دختر لیسانس و فوق‌لیسانس و بیکار کدام وزیر صورت می‌گیرد؟!
3819---0916
* پیشنهاد می‌کنم سپاه و دولت گزارش عملکرد خودشان را طی همین چند سال اخیر ارایه دهند و قضاوت را به عهده مردم بگذارند! سپاه به اندازه تمامی دولت‌ها برای ملت و دولت‌های بعد از انقلاب کارکرده است!
خرازانی- تهران
* بیشتر بیماری‌هایی که متأسفانه مردم دچارش شده‌اند به دلیل مصرف محصولات کارخانه‌های آلوده به مواد نگهدارنده سرطان‌زا مانند کالباس- سوسیس و نوشابه می‌باشد. جالب‌تر اینکه این کارخانه‌ها همه با مجوز وزارت بهداشت فعال می‌باشند.
3664---0912
* آنچه در موصل عراق اتفاق افتاد شکست سخت وهابیت از اسلام ناب محمدی بود.
0950---0919
* چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای از آزاد شدن شهر موصل و شکست سخت داعش از رزمندگان اسلام ناراحت هستند واقعاً پشت پرده چه خبر است؟
7345---0912
* پرونده کرسنت همانند پرونده بابک زنجانی حائز اهمیت و توجه ویژه است و قوه قضائیه به عنوان مجری اجرای عدالت مسببان کرسنت را باید محاکمه کند. تعلل در مجازات عاملان کرسنت موجب توافقات محرمانه و مخرب دیگری برای کشور خواهد شد و زیان آن مستقیم بر سفره مردم تأثیر خواهد گذاشت.
6929---021
* دولت اگر در طراحی و تولید موشک با مخالفت آمریکا مواجه است در تولید دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن برای احیاء دشت‌های وسیع کویر کشور که مشکل ندارد چرا در این کار هم ناتوان می‌باشد.
3156---0935
* برای ما مردم مهم نیست موشک‌های کشور توسط کدام دستگاه ساخته می‌شود مهم اراده پرتاب این موشک‌ها و برخورد محکم با تروریست‌های داعش بود که این اراده نظام و شخص رهبر معظم انقلاب بود. این حقیقت مصادره شدنی نیست.
قاجار