kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 38 سال به نظام و مردم خدمت کرده است و مردم با اظهارات نسنجیده و تفرقه‌افکن ارباب قدرت و ثروت به این نیروی مردمی و انقلابی بدبین نخواهند شد.
9180---0912
* برخورد تخریبی و دیکتاتورمابانه مدعیان اصلاحات با دکتر میثم مطیعی استاد دانشگاه و ذاکر اهل بیت(ع) نشان‌دهنده بی‌سوادی جریان مدعی عقل‌گرایی است. تحمل مخالف یعنی این؟! قرآن کریم می‌فرماید چرا چیزی را به زبان می‌گویید که در عمل مخالف آن را مرتکب می‌شوید؟!(سوره مبارکه صف)
طاهری
* چه نهادی توهین‌های دولت به منتقدین دلسوز و مردمی را رسیدگی می‌کند؟ بی‌شناسنامه، بی‌سواد و... همانند شعارهای روز قدس قابل پیگیری است.
9715---021
* همان آقایانی که شعار بر علیه رئیس‌جمهور در روز قدس را محکوم کردند به پیشینه‌شان نگاهی بیندازند و ببینند که در فتنه 88، چقدر توهین به بزرگترین مقدسات را محکوم کردند؟ در فتنه‌ای که به ولایت و امام راحل(ره) و حتی روز عاشورای حسینی توهین شد، آیا نشانه‌ای از عدم رضایت از سوی حامیان کنونی دولت یازدهم بروز داده شد؟
0949---021
* نیروهای انقلابی و مومن و پیرو خط ولایت فقیه، حرکت خودسرانه انجام نمی‌دهند و آن عده‌ای هم که در روز قدس با شعارهای انتقاد از رئیس‌جمهور همراهی کردند چه بسا به خاطر آزردگی از مواضع غلط آقای روحانی در بسیاری موارد از جمله در قبال مدافعان حرم و منافقین بوده است.
4627---035
* به‌کار بردن تعبیر دولت با تفنگ یک اقدام دور از تدبیر دولت بی‌برنامه و بی‌کارنامه یازدهم بود. افتتاح پروژه‌های سپاه، توسط دولت و عکس‌های یادگاری و انتشار آن در نشریات زنجیره‌ای سند محکمی برای معرفی یک دولت سرشار از تناقض است.
9891---0918
* برجام دولت نتوانست صدای مردم ایران از کارشکنی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا را به گوش جهانیان برساند اما 6 موشک سپاه عزم ایران اسلامی برای مبارزه با تروریسم و پیغام واضح به برخی کشورها را مخابره کرد. این اتفاق بازتاب بزرگی در رسانه‌های جهان داشت و نام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک قدرت برتر منطقه بازتاب داد و پوچ و بی‌دستاورد بودن برجام را آشکارتر از گذشته کرد.
4271---031
* در مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آقای روحانی با یک دستگاه خودروی پژو پارس وارد صدا و سیما شدند اما در روز جهانی قدس با یک ماشین بی.ام.و آمده بودند! این دوگونگی در مقطع نیاز به رأی و پس از آن چگونه قابل هضم است؟
2811---021
* وعده‌های انتخاباتی 92 که یا فراموش و یا انکار شد اما در سال 96 که وعده‌های جدید از سوی آقای روحانی به مردم داده شد، مجلس چگونه می‌خواهد از مردم برای تحقق مطالباتشان حمایت و چگونه می‌خواهد به تخلفات دولتی رسیدگی کند؟ آیا در این مجلس محور اصلی مردم و نیازهای کشور خواهد بود؟ جواب این سؤال در آینده با عملکرد مجلس داده خواهد شد.
مهردوستی- تهران
* خدمات ارزشمند آقای قالیباف به شهر و مردم تهران در دوره شهرداری‌اش در حدی است که به نظر می‌رسد هیچ فرد دیگری نمی‌تواند این‌گونه پرثمر باشد. مردم 4 سال دیگر بهتر خواهند توانست در این خصوص قضاوت کنند و قدرت یک مدیر اجرایی موفق در مقام شهردار تهران را به یاد بیاورند.
1210---0910
* طبق قانون مصوبه مجلس، جانبازان در زمان بازنشستگی طبق آخرین حکم حقوقی بازنشسته می‌شوند نه بر اساس میانگین 2 سال آخر حقوق. اینجانب در شرف بازنشستگی وقتی به شعبه 26 تأمین اجتماعی مراجعه و این مصوبه مجلس را بیان کردم، متأسفانه آن شعبه قبول آن برای بازنشستگانی که طبق سنوات قانونی (30 سالگی) بازنشسته می‌شوند را رد کرد و اظهار داشت این قانون برای افراد پیش از موعد است؟ در صورتی که بنیاد شهید با این اظهارات مخالف است. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به احقاق حقوق جانبازان از هیچ اقدامی دریغ نورزند.
فیضیانی- جانباز
* صبح روز بعد از عید فطر در شهرک قائم اسلامشهر وقتی خواستم به محل کارم بروم چند سگ ولگرد داخل ایستگاه سرویس بودند! با وجود این خطر ما چگونه فرزندانمان را در زمان شیفت صبح مدارس با اطمینان از امنیت جانی راهی مدارس کنیم؟ مسئولین باید پاسخگو باشند زیرا تراکم جمعیت در این محدوده جای بی‌خیالی باقی نمی‌گذارد.
1192---0935
* مدت‌هاست مردم منطقه 19 واقع در خیابان مهران خواستار تغییر نام این خیابان به نام شهید حاج‌حسن اکبری که در سوریه به شهادت رسید و در دوران دفاع مقدس هم در جبهه‌ها حضور داشتند، هستند اما تاکنون این خیابان به نام این شهید مدافع امنیت کشور تغییر نیافته است.
5060---021
* سال گذشته یک ماه از افزایش حقوق بازنشستگان را واریز نکردند و امسال هم همانند سال گذشته این معوقه بازنشستگان تکرار شده است! لطفاً بررسی کنید دلیل آن چیست؟!
5783---0513
* افزایش حقوق فروردین 96 را کی واریز می‌کنند؟ حقوق خرداد هم واریز شد اما معوقه فروردین ماه هنوز به حساب بازنشستگان واریز نشده است!
جهانگیر- اهواز
* از اداره راه و شهرسازی سرپل ذهاب درخواست می‌کنم دو جاده پادگان ابوذر به این شهرستان را آسفالت کند.
2753---0918
* از رئیس جمهور سؤال می‌کنم مگر طبق اصل 29 قانون اساسی، بیمه همگانی وظیفه دولت نیست؟ چرا ما باید برای تمدید اعتبار دفترچه خود هر ماه بالغ بر 290 هزار تومان پرداخت کنیم؟ (در سال بالغ بر سه میلیون و چهارصد هزار تومان می‌شود!) این هزینه‌ها از توان پرداخت من و بسیاری از هم‌وطنان خارج است. لطفاً تدبیری کنید!
محمود بلیغیان- اصفهان
* خیابان‌های بیرجند از ساعت 3 صبح تا 5 جولانگاه گله سگ‌های ولگرد وحشی است. مسئولین امر به جمع‌آوری آنها تا قبل از بروز حوادث ناگوار اقدام کنند.
0801---0915
* برای پراید دوگانه‌سوزی که به صورت اقساطی و بازپرداخت اقساط 2 ساله خریداری کردم، 28 میلیون تومان باید بپردازم! انگار سود بازپرداخت خودروسازان از بانک‌ها پیشی گرفته است!
0755---0913
* لطفاً علت عدم پرداخت 12 ماهه کارانه پزشکان طرح سلامت استان گیلان را مسئولین امر اعلام کنند.
8373---0930
* بیشتر راههای درون شهری و بیرون شهری شهرستان شازند از توابع استان مرکزی نیاز به آسفالت جدید دارند. امیدواریم مسئولان شهر برای رعایت حال شهروندان پا جلو بگذارند و این پروژه را اجرایی کنند.
3867---0903
* با عنایت به اینکه دولت و بانک مرکزی به تمامی شعب بانکها ابلاغ کرده‌اند که وام‌های زیر 25 میلیون تومان را که تأخیر در اقساط دارند با پرداخت اصل وام بدون سود و جرائم می‌توانند تسویه کنند و این ابلاغیه در اکثر بانک‌ها در تابلوی اعلانات نصب شده است ولی بانک صادرات شعبه 511 بریانک از اجرای آن طفره می‌رود. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
محسنی