kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی سوریه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی حملاتی پایگاه‌های ارتش سوریه در قنیطره را مورد هدف قرار دادند.

 

شبکه دهم اسرائیل روز گذشته خبر داد که چند راکت از سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده که رژیم صهیونیستی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه جنگنده‌های خود را به سمت قنیطره روانه و پایگاه‌های سوریه را بمباران کرده است، که در پی آن ۲ دستگاه ‌تانک و یک قبضه توپ ارتش سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفتند.
رژیم صهیونیستی مدعی است که حمله روز گذشته به صف‌تانک‌های ارتش سوریه، در پی شلیک خمپاره از «شهید البعث» سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان اتفاق افتاده است.
منابع آگاه در این رابطه اعلام کردند که بر اثر این حملات صهیونیست‌ها دو سرباز سوری جان خود را از دست داده‌اند.
 این چندمین بار است که رژیم اسرائیل به بهانه شلیک خمپاره به جولان از داخل خاک سوریه مواضع ارتش سوریه را هدف قرار می‌دهد. خبرنگار المیادین از محل وقوع حملات گزارش داد که ارتش سوریه در اطراف شهر البعث به شدت با گروه تروریستی جبهه النصره درگیر شده است.
 به احتمال زیاد و بنا بر نظر کارشناسان حملات خمپاره‌ای به جولان توسط تروریست‌ها صورت گرفته تا رژیم اسرائیل به این بهانه مواضع ارتش سوریه را هدف قرار دهد.
بلندی‌های جولان منطقه‌ای کوهستانی که در جنوب غربی‌ترین بخش خاک سوریه واقع شده و هم اکنون در اشغال اسرائیل است. بلندی‌های جولان در واقع بخشی از استان قنیطره سوریه محسوب می‌شود.