kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* لطفا مسئولین فرهنگی به دنبال توجیه بیانات رهبری نباشند رهبری به طور شفاف و واضح فرمایش خود را فرمودند. مدیران فرهنگی کشور در برابر شبیخون و قتل‌عام فرهنگی دشمن وا داده و عاجزند. لذا رهبری به افسران جنگ نرم دستور «آتش‌به اختیار» داده‌اند و دیگر جای هیچ‌گونه تحلیل و تاویل من‌ درآوردی نیست.
حسامی - تهران
* آتش به اختیار، در برخی از شرایط سیاست اسلام است و حضرت آقا از سال 70 و 71 به مقوله فرهنگی به جد وارد شده و بارها متذکر شده‌اند و این سیاست جدیدی نیست که برخی‌ها برنمی‌تابند. در سال 70 در دانشگاه تهران استاد غرب زده‌ای بحث نظم نوین جهانی و آزادی جنسی را مطرح کرد که برخی‌ها با هزینه اخراج از دانشگاه در مقابل او ایستادند و دو ترم هم از تحصیل محروم شدند ولی بعدا به علت افشا شدن فساد استاد غرب‌زده و اخراج او، دانشجویان به دانشگاه برگشتند.
اخوان
* فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان درباره «آتش به اختیار» مگر سخن جدیدی است؟ بارها با کلمات و جملات دیگر چنین فرمایشی داشته‌اند و امام‌راحل(ره) نیز در وصیتنامه سیاسی الهی خویش فرمودند که جوانان و ملت قهرمان وقتی از مسئولین مایوس شدند خود وارد صحنه شوند. حال چرا جریان خاصی بر آشفته شده و احساس نگرانی می‌کند معلوم نیست.
علیمردانی
* آتش به اختیار یعنی در جبهه فرهنگی با دشمن نباید هر لحظه منتظر دستور مراکز بالاتر  ماند ولی دشمنان از شنیدن این عبارت برآشفته شدند چون از این واهمه دارند که آحاد مردم احساس مسئولیت کنند و بالاخره متوجه شوند که از این دولت آبی گرم نمی‌شود.
5530---0936
* به آقای روحانی عرض می‌کنم که اگر ملتی چون ملت فداکار ایران در کنار امام‌حسن‌مجتبی(ع) بودند قطعا امام تن به صلح نمی‌داد ولی افراد بزدل و دنیاگرا باعث شد امام برای مصلحت بزرگتر تن به صلح دهند.
6820---0911
* برداشت‌های غلط آقای رئیس‌جمهور از صلح امام‌حسن(ع) و تکرار آن در هر سال دشمنان را به طمع می‌اندازد که فشار بیشتری متوجه نظام و کشور بکنند در نتیجه امتیازهای جدیدی بگیرند.
6339---0911
* کسانی که به فکر بزک کردن شیطان بزرگ بودند امیدوارم به فرمایش رهبر و مقتدایمان رسیده باشند که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست و مترصد فرصت است تا ضربه زند و از چیزی دریغ نمی‌کند! امیدوارم نوع موضع‌گیری آمریکا در قبال این ترقه‌بازی‌های اخیر برخی آقایان را از خواب بیدار کرده باشد.
9590---0914
* امام رضوان ا... علیه می فرمود: همه گرفتاری ما از آمریکاست. ولی رئیس‌جمهور در محکومیت حادثه اخیر فقط خشونت و افراط را دخیل می‌داند! این همان دیپلماسی انفعال است که همواره آدرس غلط می‌دهد. کیست که پشتیبانی همین روزهای آمریکا از ترویست‌های تکفیری را نبیند؟
5593---0911
* تردید نداریم از همان اتاق‌های فرمانی که فتنه سال 88 در آن کلید خورد اقدامات تروریستی 17 خرداد امسال هم برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است و تروریست‌های داعش بازیچه این بازی هستند.
3114---0912
* در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری اعضای ستاد تبلیغاتی اصلاح‌طلبان در بعضی از شهرها متأسفانه به ساحت آقا امام‌رضا(ع) و مدافعین حرم جسارت کردند نتیجه آن شد که تروریست‌های داعش گستاخ شده بعد از انتخابات به قصد جسارت به حرم امام‌خمینی(ره) آن حادثه را به‌بار آوردند و اگر هوشیاری نیروهای امنیتی نبود و جلوگیری نمی‌شد معلوم نبود چه فاجعه‌ای صورت می‌گرفت.
عباسی
* آقای رئیس‌جمهور در ایام تبلیغات انتخاباتی تا توانست مردم را از رقیب خود ترساند که اگر به او رأی بدهید کشور دچار ناامنی می‌شود. پس چرا با وجود اینکه خود ایشان رأی آورد پای تروریست‌های داعش به پایتخت کشور باز شد و خون آن بیگناهان روزه‌دار ریخته شد؟
8895---0919
* عملکرد شبکه خبر رسانه ملی در روز چهارشنبه 17 خرداد بسیار بد بود چرا که رسانه‌های دنیا در حال پخش تصاویر زنده از حادثه تروریستی در ساختمان مجلس بودند ولی در این شبکه برنامه‌ای در مورد شهریه مهدکودک‌ها روی آنتن رفته بود و بعد از گذشت سه ساعت چند خبر زیرنویس شد.
0880---0936
* بدخواهان نظام بدانند نیروهای امنیتی کشور از سپاه پاسداران گرفته تا ارتش و نیروی انتظامی همه برای ما عزیز و همگی ضامن امنیت کشور هستند، تلاش مذبوحانه دشمنان ملت برای جدایی و اختلاف انداختن در بین نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی کشور به جایی نخواهد رسید.
8631---0918
* آن کسانی که منتقد حضور ایران در عراق و سوریه برای جلوگیری از وحشی‌گری‌های تروریست‌های داعش بودند حال که تروریست‌ها به داخل کشور آمده‌اند چه پاسخی دارند بدهند. باید گفت امنیت خود را مدیون جانفشانی همه مدافعین حرم بویژه حاج قاسم سلیمانی هستیم و بر آنها درود می‌فرستیم.
1713---0915
* دولتمردان بدانند قاطبه کسانی که در انتخابات شرکت کردند بی‌توجهی به منویات رهبری را برنمی‌تابند. دولت باید هر چه سریع‌تر سند 2030 را باطل و ملغی نماید و نهادهای مسئول با کسانی که به رهبری نسبت قضاوت بر اساس اطلاعات غلط می‌دهند با جدیت برخورد کنند. این جسارت‌ها برای امت ولائی قابل تحمل نیست.
نیک‌طبع