kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اگر وصیت‌نامه سیاسی-الهی حضرت امام سرلوحه برنامه کاری مسئولان کشور قرار گیرد این همه معضل و مشکل در کشور بوجود نمی‌آید و مردم در سختی زندگی نمی‌کنند.
7275---0919
* آیا به صرف عذرخواهی یکی از مسئولان درباره خیلی دیر رسیدن برگه‌های تعرفه به بعضی از حوزه‌های انتخابات مشکل حل می‌شود؟ حق شهروندانی را که به همین علت موفق به رای دادن نشده‌اند، چه کسی پاسخگوست؟
6858---0919
* دولت کاری کرد که خیلی از روستائیان و شهروندان شهرها نتوانند رأی بدهند از ساعت 23 تا 24 شب در صف رای بودم آخر سر گفتند سیستم قطع است. بدون اینکه رای بدهیم بیرون آمدیم و راهی خانه شدیم.
ترابی از فولادشهر اصفهان
* واقعا متأسفم که آقای روحانی به جای اتحاد و همدلی و کنارگذاشتن دوران رقابت، در اولین بیانیه ادعا می‌کند که ما سایه خشونت را از سر ملت کم کردیم! این یعنی اهانت به 16 میلیون رأی‌دهنده به جبهه مقابل خود! از کیهان درخواست می‌شود نقد دولت را با مستندات به جد دنبال کند.
علیمردانی- مشهد مقدس
* ضمن تبریک به آقای روحانی و به عنوان یک شهروند عرض می‌کنم بنده به شما رأی ندادم اگر دهها بار هم در این کشور کاندیدا شوید رأی نخواهم داد. شما ملبس به لباس مقدس پیامبر و مبلغ دین هستید. آیا خداوند راضی بود که شما در کوه‌پیمائی با آن دختران  عکس یادگاری بگیرید و در رسانه مجازی خود برای جمع کردن رأی بگذارید؟! آیا خداوند راضی است که تحت تأثیرفضاسازی‌های شما دخترها و پسرها تا پاسی از شب در خیابان‌ها به رقص و پایکوبی بپردازند؟ خداوند به فریاد بچه‌ها و نسل‌های بعدی با چنین مسئولینی برسد.
یک خانم تهرانی
* واقعا این انتخابات پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود؟ آقای روحانی! فقط ذره‌ای انصاف! دوستان و همفکران شما در سال 88 با التهاب‌آفرینی به خاطر پیروزی قطعی رقیب با اختلاف 13 میلیونی، خون‌های افراد بیگناه را به زمین ریختند و 8 ماه کشور را به آشوب، هرج و مرج و آتش کشیدند اما امروز رقیب به قول شما «خشونت‌طلب»‌تان بدون کمترین تنشی و با آرامش کامل به شما تبریک گفت. آقای روحانی! از پس امروز بود فردائی!
طباطبائی
* آن کسانی که در سال 88 با ادعای تقلب آن فتنه را به وجود آوردند و آن همه خسارت به کشور وارد کردند در انتخابات سال 96 که نامزد موردنظر آنان پیروز شده می‌گویند ساز و کار انتخابات کشور به گونه‌ای است که امکان تقلب را نمی‌دهد!
5530---0936
* انتظار نداشتیم آقای رئیس‌جمهور در اولین نطق بعد از پیروزی خود در انتخابات با نام بردن از یکی از سران فتنه به تمجید از او بپردازد.
1648---0915
* در مناطق یا حتی محله‌هایی که رقیب آقای روحانی طرفداران زیادی داشت تعداد صندوق‌ها کم بود و برگه‌های آرا نیز زود تمام می‌شد و برعکس در مناطقی مثل شمال شهر تهران که طرفداران آقای روحانی زیاد بودند با تعداد زیادی صندوق مواجه بودیم و مشکلی مثل تمام شدن برگه‌های رای وجود نداشت. این وضعیت چه چیزی را ثابت می‌کند؟
6547---0913و0157---0912
* ما اندوه و غصه روستاییان محروم را به خاطر نداشتن صندوق رای، نداشتن تعرفه، بستن صندوق‌ها قبل از اتمام رای‌گیری، پول‌های اهدایی به دهداران و... برای کسب چند رای بیشتر را دیدیم. تعرفه‌های مهر نشده را که باطل اعلام شد، صندوق‌های جنوب شهر را که به سرعت بی‌تعرفه شد و... را دیدیم و... ولی سکوت کردیم تا دشمن بهره‌برداری سوئی نکند ولی مسئولین امر نباید به سادگی از کنار این تخلفات بگذرند.
4850---0919و7250---0919
* همان‌طوری که دستگاه قضایی اعلام کرد 60 نفر از نیروهای دولتی اعم از استاندار، فرماندار، بخشدار، دهدار و... متهم‌اند که مرتکب تخلف انتخاباتی شده و برایشان پرونده تشکیل داده‌اند و همچنین 120 نفر در روز رای‌گیری به خرید و فروش رای مبادرت ورزیده‌اند. انتظار ملت این است که با توجه به اتمام انتخابات بدون کوچک‌ترین مماشات به تخلف اینها رسیدگی شود و به صورت علنی محاکمه شوند.
عباسی
* اگر پرداخت 100 میلیون تومان به استانداران، 50 میلیون تومان به فرمانداران و بخشداران و 10 میلیون تومان به دهداران قبل از برگزاری انتخابات صحت داشته باشد این کار خرید آرا محسوب شده و باید شورای محترم نگهبان و قوه قضائیه با آن برخورد کنند.
6127---0912
* آیا با تکرار این دولت باز باید شاهد تعطیل شدن کارخانه جدید و بیکاری جوانان خود باشیم؟ آیا مجددا قاچاق کالا زیاد و رانت‌خواری‌ها افزایش پیدا می‌کند؟ کاش این‌طور نباشد!
4850---0919
* آقای روحانی بدانید پس از فتنه 88 و قیام 9 دی ما دیگر هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد که حامیان فتنه و فتنه‌گران به صحنه سیاسی کشور بازگردند و پیام شما به فتنه‌گران گرچه یادآور خاطره 88 و هتک حرمت خون شهیدان بود ولی چیزی عاید فتنه‌گران نخواهد کرد.
آشوری
* سند 2030 در حال اجراست، اما هنوز فقط بازار انتقاد به این سند داغ است پس چه کسی قرار است جلوی این سند بایستد؟
9731---0917
* از کیهان تقاضا دارم پیگیر مطالبات مردم و سند پرحاشیه 2030 باشد، زیرا سند 2030 حکم کتاب آیات شیطانی را دارد با این تفاوت که این سند یک برنامه عملی در نظام آموزشی است که تبعات آن به مراتب کوبنده‌تر از هزاران برنامه دیگر تهاجم فرهنگی است چون به دست خودمان علیه فرزندانمان شکل می‌گیرد.
2581---011
* از آقای رئیسی درخواست می‌شود همانطوری که به مناسبت 96/2/29 انتخابات شکوهمند ریاست‌جمهوری بیانیه داده و اظهار داشته است، همچنان زبان گویای محرومان خواهم بود، به مناسبت‌های مختلف این حضور خود را در صحنه حفظ کند.
1868---021
* حال که انتخابات با تمام فراز و نشیب‌هایش به اتمام رسید و ملت حماسه‌ای دیگر آفریدند، ضمن تشکر از امت حزب‌الله و ملت غیور کشورمان؛ از دستگاه قضائی انتظار می‌رود با تمام متهمان اعم از برادر رئیس‌جمهور، دختر وزیر، وزیر، استاندار، فرماندار، بخشدار، دهدار، نمایندگان متخلف و... و هرکس و در هر مقام و پستی که مرتکب تخلف شده است بدون تبعیض برخورد نماید.
5038---021
* دولتمردان کره‌شمالی کاری کرده‌اند که رئیس‌جمهور آمریکا افتخار می‌کند با مسئولان این کشور ملاقات داشته باشد ولی دولتمردان ایران به‌گونه‌ای در سیاست خارجی عمل کرده‌اند که کشوری میکروسکوپی مثل جیبوتی دیپلماسی ایران را تهدید می‌کند و آقایان منفعل هستند.
8902---0914
* مسئولان مرتب شعار می‌دهند در این دولت فروش نفت را افزایش داده‌ایم ولی نمی‌گویند پول فروش نفت کجا می‌رود چرا باید بعد از انتخابات قیمت گوشت مرغ 2 هزار تومان افزایش پیدا کند؟
2770---0912
* سه ماه است که تاکسی پژوی خود را تحویل گرفته‌ام در این مدت تقریباً چهار مرتبه گیربکس آن در نمایندگی تعمیر شده ولی نتیجه نداده است. این ماشین تولید ملی نیست بلای ملی است. گویا کسی قصد ندارد به تولید ملی کیفیت ببخشد.
6585---0912