kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
باهنر :

گروهی که 40 درصد رأی مردم را کسب کرد باید دولت را رصد و نقد کند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید جناحی که در انتخابات ۴۰ درصد آرا را کسب کرد، دولت را رصد و نقد مشفقانه کند و تلاش کند ناکارآمدی‌های دولت را به کارآمدی تبدیل کند.


به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح دیروز در نشست خبری که در محل دفتر مرکزی تشکل متبوعش برگزار شد بابیان اینکه دو طرف این رقابت انتخاباتی عده و عُده بالایی داشتند، گفت: یک‌طرف ۴۰ درصد و طرف دیگر ۶۰ درصد بودند و طرف ۶۰ درصدی باید باور کند که دولت، دولت همه کشور است و طرف ۴۰ درصدی نیز باید بداند دولت را در حصول اهدافی که به نفع نظام است، کمک و البته رصد کند.
باهنر تأکید کرد:‌ باید جناحی که در انتخابات ۴۰ درصد آرا را کسب کرد، دولت را رصد و نقد مشفقانه کند و تلاش کند ناکارآمدی‌های دولت را به کارآمدی تبدیل کند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بابیان اینکه ممکن است دولت در بحبوحه کار نسبت به وعده‌هایی که داده غفلت‌هایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مشکلاتی چون رکود، بیکاری و مسائل زیست‌محیطی و بسیاری از مشکلات دیگر در خلال مذاکرات انتخاباتی مطرح شد و هر دو جناح آنها را پذیرفتند و بر حل آن تأکید داشتند. دولت دوازدهم باید جوان‌تر، کارآمدتر و جدیدتر باشد چون رهبر انقلاب نیز در پیام خود اشاره به لزوم کابینه جوان داشتند تا دولت نمی‌شود، نمی‌توانیم و خستگی را کنار بگذارد.