kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
سردار غیب‌پرور ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب:

زمان وعده و مجادله به پایان رسیده هنگام همدلی برای حل مشکلات مردم است

رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تأکید کرد: زمان وعده دادن‌ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به پایان رسیده و هنگام همدلی و هم‌افزایی برای عبور از موانع و کار برای حل مشکلات مردم فرا رسیده است.


به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات با صدور بیانیه‌ای‌ ابراز داشت: خداوند بزرگ را سپاس می‌گوییم که بار دیگر عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران، با حضور حماسی اقشار مختلف مردم این سرزمین در پای صندوق‌های رأی، در چشم جهانیان آشکار گردید و جمهوریت و مردم‌سالاری حقیقی در سایه اسلام، به نمایش گذاشته شد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اینجانب، خلق این حماسه باشکوه را به محضر امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مد‌ظله‌العالی، رئیس‌جمهور منتخب و یکایک ایرانیان سربلند و گرانقدر تبریک عرض می‌نمایم.
سردار غیب‌پرور در این بیانیه تصریح کرد: اکنون دوران رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است و نامزد منتخب، پس از تنفیذ رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور همه مردم ایران خواهد بود. زمان وعده دادن‌ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به پایان رسیده و هنگام همدلی و هم‌افزایی برای عبور از موانع و کار برای رفع مشکلات مردم فرا رسیده است.
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آنها پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بیکاری و رکود و نیز افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فوری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اکنون زمان آن است که از ناکامی‌های گذشته و نیرنگ‌ها و بدعهدی‌های دشمنان ملت ایران، درس بگیریم و برای رشد و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای سرشار ایرانی و نه با چشم‌داشتن به عهد عهدشکنان خارجی، تمام ظرفیت‌های کشور را بسیج کنیم و ثابت کنیم که بدون اتکا به بیگانگان می‌توانیم نیازهایمان را خودمان برطرف ‌نماییم.
سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: اینجانب به رئیس‌جمهور منتخب اعلام می‌نمایم که بسیج ده‌ها میلیونی، همان‌گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی بودن ظرفیت‌های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت‌های مردمی خود را برای رفع مشکلات و عبور از موانع و دست ‌یابی به فتح و ظفر بسیج نموده و توان بی‌بدیل خویش را در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور به خدمت در آورد.