kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۳۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
حجت‌الاسلام ابراهیمی:

رئیس‌جمهور دوازدهم به شعارهایش جامه عمل بپوشاند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بر اساس تعهدات اخلاقی، مدنی و اجتماعی لازم است تا رئیس‌جمهور دوازدهم به شعارهایش جامه عمل بپوشاند و مبنای کارش حل مشکلات مردم باشد.



«حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی» عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات روز جمعه، اظهار داشت: فارغ از اینکه چه کسی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب ‌می‌شود رای مردم رای به نظام اسلامی و انقلاب‌شان بود. وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که آنان دل در گرو نظام، امام(ره) و رهبری دارند و پای نظام خود ایستاده‌اند.
 عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید دیگر کاندیداها به منتخب مردم تبریک بگویند و وی را حمایت کنند، گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند میزان، رای ملت است و معنای انتخابات هم همین است که یک نفر از سوی مردم انتخاب خواهد شد.
 حجت‌الاسلام ابراهیمی پیرامون ضرورت عمل رئیس‌جمهور منتخب به شعارهای انتخاباتی‌اش، تصریح کرد: بر اساس تعهدات اخلاقی، مدنی و اجتماعی لازم است تا رئیس‌جمهور دوازدهم به شعارهایش جامه عمل بپوشاند و مبنای کارش حل مشکلات مردم باشد.
 وی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران خاطرنشان کرد: باید رئیس‌جمهور منتخب تمامی امکانات کشور را در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، رفع بیکاری و حمایت از تولید داخلی بسیج و در جهت عمل به وعده‌ها حرکت کند چرا که خلف وعده، موجب از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.