kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۳۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران:

کارگران مطالبات زیادی از دولت دوازدهم دارند

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه کارگران به رأی‌دادن اکتفا نمی‌کنند گفت: کارگران و تشکل‌های آنها بایستی مطالبه‌گری را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند و برای رسیدن به خواسته‌های خود از راه عدول نکنند.


حسین حبیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه کارگران مطالبات زیادی از دولت دوازدهم دارند گفت: در انتخابات شرکت کردیم و اکنون عملکرد مسئولان را رصد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه کارگران مظلوم واقع شده‌اند افزود: کارگران و تشکل‌های آنها بایستی مطالبه‌گری را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند و برای رسیدن به خواسته‌های خود از راه عدول نکنند.
حبیبی بیان کرد: واقعیت این است که کارگران، ستون فقرات کشور هستند و باید در معادلات سیاسی و اقتصادی، در نظر گرفته شوند؛ این مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضور داشته باشند و عقب نکشند. بیان دردهای کارگران یک رنج‌نامه است؛ با این وجود مطالبه‌گری را رها نمی‌کنیم و به میدان می‌آییم.
حبیبی در پایان گفت: کارگران نباید به رأی دادن اکتفا کنند. بلکه پس از آن، هر کس که به قدرت رسید، فرقی نمی‌کند، کارگران مسئولان را نظارت و رصد کنند و عملکردشان را ارزیابی کنند تا انحرافی صورت نگیرد و در مسیر درست حرکت کنند.