kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* نامزد ضربه‌گیر آقای روحانی به جای ارائه کارنامه 4 ساله خود و برنامه دوره دوم ریاست‌جمهوری دولت یازدهم، به خواندن انشا و ترساندن مردم از روی کار آمدن رقیب پرداخت. گویا ایشان فکر می‌کند چشم مردم تبعیض، بی‌عدالتی، فقر، بیکاری جوانان، مسکن و ازدواج و حاشیه‌نشینی جوانان بالای 10 میلیونی را نمی‌بیند!
8427---011 و خانم محبی
* از کیهان درخواست می‌شود تصویر منازل رئیس‌جمهور و معاونان و وزرا را منعکس کند و از میزان دارائی‌های آنها اگر اطلاعی دارد به آگاهی مردم برساند تا ملت تصمیم صحیحی بگیرد.
حقیقت- تبریز
* همان‌طوری که آقای قالیباف پیشنهاد دادند از نامزدهای ریاست‌جمهوری درخواست می‌شود دارائی‌های خود را جلوی دوربین قرار دهند تا مردم بیشتر آنها را بشناسند و بدانند کدامیک به اشرافی‌گری نزدیک‌ترند.
روشنایی
* دختر خانم وزیر این دویست میلیون (به قول آقای جهانگیری) را از کجا آورده است درثانی چرا به جای اینکه به صادرات بپردازد مشغول وارداتی شده است که مضر به حال قشر کارگر و تولید داخلی است؟!
8003---0917
* آقای جهانگیری نگفتند دختر وزیری 200 میلیون ناقابل پوشاک در ظاهر از کانال قانونی وارد کشور می‌کند، به چه قیمتی در داخل می‌فروشد؟! چند بار چنین وارداتی داشته و چند میلیارد سود برده است؟! آیا چنین امکاناتی برای خیل بیکاران مرد هم فراهم می‌شود؟!
5140---0913
* دولت یازدهم چون در سال 92 و در برجام وعده‌های پوچ داد و اکنون کارنامه خالی دارد دیگران را هم مثل خود تصور می‌کند و می‌گوید رقیبان وعده توخالی می‌دهند، همچنان که ما دادیم!
3104---0912
* آقایان و خانم‌های 4 درصدی که تمام بودجه و امکانات کشور در دست آنهاست و وابستگانشان به راحتی از وام‌های کلانی بدون ضامن برخوردارند باید هم از دولت یازدهم حمایت کنند. ولی تعجب از کسانی است که دم از حقوق کارگران می‌زنند و کارگران معدنی را که از سال 93 تا 95 هنوز حق و حقوق خود را کامل دریافت نکرده‌اند اصلاً به حساب نمی‌آورند!
حسین خنده‌رو
* خانه کارگر در اغلب انتخابات بودجه‌اش را صرف تبلیغات انتخاباتی 4 درصدی‌ها می‌کند. این خانه کارگر است یا خانه نجومی‌بگیران دولتی؟!
7250---0919
* متاسفانه در مناظره دوم بعضی کاندیداها برای کسب رای بیشتر مراعات اصول امنیت ملی را نکردند و سخنان مایه تفرقه قومی را پیش کشیدند و از این برنامه قدیمی استعمار پیر انگلیس خبیث استفاده کردند که اختلاف ‌بینداز و حکمرانی کن! و یا اینکه اقتدار نظامی کشور را با چالش مواجه کردند! آیا نمی‌دانند که اگر این قدرت نظامی برتر جمهوری اسلامی نبود با خزانه خالی نشان دادن خودشان دشمن لحظه‌ای در تهاجم به کشورمان تعلل نمی‌کرد؟!
علیمردانی
* فردی از ستاد آقای روحانی به امام رضا(ع) امام مهربانی‌ها جسارت می‌کند، کرباسچی شهردار مجرم دهه هفتادتهران مدافعین حرم را زیر سوال می‌برد، آقای جهانگیری به دفاع از سران فتنه می‌پردازد. این لشکر احزاب چه خواب دوباره‌ای دیده‌اند برای کسب قدرت!
1050---0911
* کاندیدایی که از حقوق اقلیت‌ها دم می‌زند آیا خبر دارد وضع اقلیت‌ مسلمان در کشورهای مورد ارادت او مثل انگلیس، آمریکا، آلمان، فرانسه چگونه است؟ یعنی او نمی‌داند در اکثر استان‌های اهل سنت‌نشین کشورمان به نسبت جمعیت از چند نماینده در مجلس برخوردار هستند؟ فرمانداران، بخشداران، معاون استانداری‌ها از اهل سنت هستند؟ اقلیت قلیل کلیمی در ایران در مجلس نماینده دارند؟ آخر این حرف‌های بی‌ربط چیست؟! بیش از 90 درصد شیعه بحرین چطور توسط اقلیت 3-4 درصدی دست‌نشانده آل سعود، زیر ظلم و ستم قرار دارند!!
محمدمهدی رحمانی
* واقعا جای بسی تاسف و تعجب است که فردی در لباس مقدس روحانیت از افراد معلوم‌الحالی چون شجریان که دست در شانه زنان آوازخوان و زنان فرقه جهنمی بهائیت و شبکه‌های ضد اخلاقی مثل من و تو عکس یادگاری گرفته و از پخش صدای خود در رسانه ملی شاکی است دفاع می‌کند! واقعا این آقایان مردم را چه فرض کرده‌اند؟!
قهرمانی
* فیلم اصغر فرهادی، فیلمی ضداخلاقی و هنجارشکن و تهیه‌کننده‌اش خواهر امیر قطر است، این فیلم در آمریکا برای دیدن نوجوانان ممنوع بود چون موارد غیراخلاقی را القا می‌کرد. پیام این فیلم، جامعه پرتنش و بی‌اعتماد ایران را به دروغ به تصویر می‌کشد و جالب است که مورد توجه دشمنان و تقدیرشان واقع شد. هر فرد هوشمندی می‌توانست بفهمد که انتخاب این فیلم از سوی آمریکایی‌ها در جهت ایران‌هراسی بود.
2298---0919
* آقای روحانی! در طول مناظرات توصیه به صداقت کردید و اشاره به اینکه آیا در دولت یازدهم یک کار مثبت وجود نداشت. اتفاقا همین سوال از جنابعالی و همفکران می‌شود که طی 12 سال حتی در آخرین مناظره(دوم) وقت خود را صرف سیاه‌نمایی نسبت به دولت گذشته کردید. آیا یک کار مثبت هم در آن دولت وجود نداشته است؟!
نیکنام- طلبه
* دانش‌آموزی که از بیست نمره، 2 نمره گرفته و به معلم اعتراض می‌کرد که چرا نمره دو مرا نمی‌گویی! این اعتراضی که آقای روحانی در مناظره به کاندیداهای رقیب کرد به این شاگرد تنبل می‌ماند. یعنی آقای روحانی توقع داشتند که کاندیداهای رقیب اشتغال‌‌زایی برای کارگران فرانسوی در خرید هواپیما و... را مورد تحسین قرار دهند؟
گرافر
* آقای روحانی موفقیت سوریه را بزرگترین دستاورد سیاست خارجی دولت خود می‌داند. ولی همه می‌دانند ایشان در سوریه حتی نقش مشوق هم نداشته است. مردم نظر دوستان ایشان در موضع‌گیری بر ضد بشار اسد را از یاد نبرده‌اند که حمایت غیرمستقیم از تروریست‌های تکفیری بود.
8853---0912
* مگر آقای روحانی نمی‌گویند ما در برجام به تمام اهدافمان رسیدیم! پس حمله به اقتدار نظامی و امنیت ملی چه مفهومی دارد؟! اگر توان پنجه‌افکندن در پنجه قدرت‌های مستکبر و خبیث و شیطانی را ندارند چرا پنجه به چهره امنیت ملی می‌کشند!!
محمدمهدی سلیمانی
* آقای روحانی عامل بازدارنده سایه جنگ، شهر موشکی بود، شعارهای نقش‌بسته روی موشک‌هایی بود که دشمنان از ترس همان موشک‌ها محتاط‌تر عمل می‌کنند، سایه جنگ را جوانان ما آن سوی مرزها از کشور دور کردند. اما برجام موجب دخالت‌های مکرر بیگانگان نسبت به امور داخلی و فتنه‌انگیزی شد. علاوه بر اینکه در این حد هم از دیپلماسی درنمی‌آمدید که این قدرت نظامی ایران بود که قدرت چانه‌زنی در مذاکرات را به شما می‌داد.
7848---0914 و 4276---021
* آقای جهانگیری شما حتی در روخوانی از سخنان تکراری قبل و فرار به جلو همیشگی دولت نتوانستید سؤالات اصلی مردم در مورد برجام را پاسخ دهید، برجام به جای یک دستاورد یک دست‌آویز نامطمئن به شمار می‌آید.
3758---021
* آقای جهانگیری! آقای قالیباف نگفت همه زباله‌ها را به برق تبدیل کرده است. اما آنچه از این گفت‌وگو به دست آمد اینکه شما در جریان مسائل کشور حتی نسبت به پایتخت نیستید و به جای آن به سیاسی‌کاری یا فعالیت اقتصادی شخصی اشتغال دارید.
طباطبائي- قم