kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
مربی تیم ملی تکواندو:

حذف اوزان غیر المپیکی از بازی‌هایی آسیایی به ضرر ماست


مربی تیم ملی تکواندو معتقد است که حذف اوزان غیرالمپیکی از بازی‌های آسیایی به ضرر تکواندو است. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های علیرضا نصرآزادانی در ادامه می‌آید:
* شرایط خوبی در این دو ماه داشتیم. تمرینات خوب داشتیم. تورنمنت یونان را پیش رو داریم که مسابقه خوبی است  و گرید دو دارد. امیدواریم در این مسابقه عیار بازیکنان را بدست آوریم و محک خوبی برای نمایندگان ایران باشیم.
* بازیکنان بزرگ بعد از ناکامی انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. بازیکنان خیلی مصمم هستند که نتیجه‌ خوبی در جهانی بگیرند و ناکامی‌ها را جبران کنند. البته بازیکنان جدید هم به تیم ‌اضافه  شدند که باید در میادین بین‌المللی محک بخورند.
* اعضای شورا تصمیم گرفتند که دو تیم مجزا به جهانی و کشورهای اسلامی بروند.  البته به حدی پتانسیل ایران زیاد است که با دو تیم می‌توان به مسابقات رفت. برای آینده تکواندو نیز بهتر است و بازیکنان میدان دیده می‌شوند.
* من هم خبر حذف اوزان غیر المپیکی از بازی‌های آسیایی را شنیده‌ام، این قانون قطعا به ضرر ایران است. ایران در آسیا مدال‌های خوبی می‌گیرد. البته این قانون برای همه کشورهاست.
* بی‌باک تجربه خیلی خوبی دارد و من در کنار او استفاده می‌برم. از لحاظ مدیریتی و فنی مربی قدرتمندی است. کادر فنی و تکواندوکاران همه از روحیه خوبی برخوردارند. امیدوارم در کنار بچه‌ها نتایج خوبی بگیریم.