kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

کيهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پيام کوتاه 30002323
* يکي از سناتورهاي آمريکايي اخيرا گفته در توافق هسته‌اي دگمه مکث هسته‌اي ايران را فشار داده‌ايم بعد از آن دگمه حذف را فشار مي‌دهيم. خطاب به آمريکايي‌هاي جنايتکار بايد گفت اين زياده‌گويي‌ها را در دهانتان خرد مي‌کنيم. ما ملت ايران پشت سر رهبر آزاده خود ايستاده‌ايم. مسئولين کشور آماده باشند چنانچه آمريکايي‌ها خواستند بازي را خراب کنند و به اصطلاح زير ميز بزنند خيلي سريع آبشار سانتريفيوژها را براي توليد اورانيوم 20 درصد رديف بکنيم.
شيرازي
* از خواندن يادداشت روز کيهان 13/9/92 به قلم آقاي ايماني بسيار بهره‌مند شدم به ويژه در قسمت پاياني مقاله که به دولتمردان توصيه شده چشم از انگشت اشاره قافله‌سالار يعني رهنمودهاي مقام معظم رهبري برندارند.
صفري
* تجربه ثابت کرده هر چقدر به دشمن روي خوش نشان بدهيم دشمن خودش را غالب فرض مي‌کند و ما را ضعيف مي‌پندارد بايد با صلابت و قدرت حرف زد و از هيچ دشمني نترسيد.
9069---0912
* وزير امور خارجه کشورمان در امارات گفته‌اند در مورد جزيره ابوموسي مذاکره مي‌کنيم به ايشان عرض مي‌کنم مگر در مورد ملک خودمان با کسي که مدعي است مذاکره مي‌کنيم؟ مدعي است که بايد سند ارائه دهد. اين چه نحو سخناني است که برخي مسئولين دولتي بيان مي‌کنند.
رهنما
* همان‌طوري که بسياري از کارشناسان اذعان دارند مشکلات اقتصادي کشور ما ناشي از اختلافات مسئولين اقتصادي و سوءمديريت‌هاست نه تحريم و انتظار مي‌رود دولتي که شعارش تدبير و اميد و اعتدال است با همدلي و هماهنگي و انتخاب مسئولين دلسوز در بخش اقتصادي به حل مشکلات و باز کردن گره‌هاي کور اقدام نمايد.
حجازي از شهرضا
* آقاي ترکان شعار دولت يازدهم اعتدال مگر نيست؟ سخنان شما در مورد مناظره آقاي احمدي‌نژاد با روحاني نشان مي‌دهد که ترازوي اعتدال بنا به مصلحت‌هاي خود بالا و پايين مي‌شود. دکتر روحاني نسبت‌هايي به دولت قبل داده و رئيس‌جمهور آن دولت براي دفاع از خود تقاضاي مناظره کرده است تا ملت به قضاوت بنشينند و از گفته‌هاي رئيس‌جمهور فعلي و قبلي به حقايق برسند. اين ديگر عصبانيت ندارد.
عليدادي از کرج
* آقاي رئيس‌جمهور! با انبوه تغييرات بي‌سابقه در بدنه دولت که برخي از اصحاب فتنه و يا متمايل به آن بر صدر نشسته‌اند عملا کليد موردنظر شما جنبه تزئيني پيدا کرده است.
فخر‌الساعه- جانباز شيميايي
* آقاياني که پول هدفمندي را صدقه مي‌دانستند عرض مي‌کنم بن کالا صدقه نيست؟!
1668---0912
* چرا مجلس و نمايندگان محترم در برابر افزايش انشعاب برق کشاورزي از دويست هزار تومان به هشتصد هزار تومان واکنش نشان نمي‌دهند؟ آيا اين نوع افزايش در حمايت از توليد است؟
کشاورزي از گيلان
* از شهرداري منطقه 14 درخواست مي‌شود با توجه به اين که ميدان کلانتري ايستگاه مبدا شرکت واحد اتوبوسراني به 7 تير گنجايش و کشش ايستگاه را به علت کوچکي ميدان ندارد اين ايستگاه به محل نزديک‌تر که انتهاي خيابان سيرجان نرسيده به تقاطع خيابان شکوفه (حد فاصل کوچه ارباب تا نرسيده به تقاطع شکوفه) منتقل گرديد.
شاه‌محمدي ناظر 1888 شهرداري
* دستگاه‌هاي Pos متاسفانه دير عمل مي‌کنند و با گذشت چند ساعت پول به حساب فروشنده مي‌رود و طي اين چند ساعت سود آن عايد بانک مي‌شود و اين در حالي است که اخيرا با ارائه فرم‌هايي درخواست مي‌کنند توسط فروشندگان امضا شود تا چند درصد از ميزان فروش به عنوان سود توسط بانک‌ها برداشت شود که به نظر مي‌رسد اين نه وجهه قانوني دارد و نه وجهه شرعي. از بانک مرکزي درخواست ورود به اين موضوع را دارم. با اين اقدام بسياري را ناراضي کرده‌اند.
احمدزاده
* راي منفي اکثريت نمايندگان به «طرح ممنوعيت به کارگيري و اشتغال بازنشستگان» شگفت‌آور است. چرا که چند روز قبل به دوفوريت آن راي داده بودند.
مجلسي
* دولت به‌عنوان مدير اجرايي کشور چه تسهيلاتي براي حق عائله‌مندي و تعداد بيشتر فرزندان در برنامه سال 93 دارد؟
رفيعي
* به علت بالا بودن سن اکثر وزرا تحرکي که لازمه دولت تدبير و اميد و اعتدال است ديده نمي‌شود چرا که اموري چون مسکن مهر، سفرهاي استاني و... نياز به چابکي و تحرک و دوندگي دارند که در اين دولت متأسفانه کم است.
خرازاني از تهران
* در ساعات افزايش مسافر در مترو مردان وارد واگن مخصوص خانم‌ها مي‌شوند. چرا کارکنان مترو به اين موضوع رسيدگي نمي‌کنند.
4121---0912
* در گذشته مدت 5 سال کارمند جهاد سازندگي بوده‌ام براي اينکه پول بيمه اين مدت را بپردازند پي‌گيري‌‌هاي زيادي کرده‌ام ولي متأسفانه علي‌رغم اينکه جانباز هستم همکاري نمي‌کنند چرا؟
0299---0916
* بخشي از خط آهن ايران- ترکمنستان در زمين‌هاي کشاورزي اجرا شد، اما هنوز با کشاورزان منطقه تسويه حساب نشده است. مدارک مستند موجود است.
0428---0911
* مدتي است داروي ضد تومور «ب.ث.ژ» در ايران کمياب است. از بندرانزلي تماس گرفتم تا درخواست کنم به انستيتو پاستور بفرماييد براي رفع اين مشکل اقدام کنند .
3062---0911
* روستاي خيرآباد واقع در خمام استان گيلان، خيابان صفر هنرمند- خيابان اميرالمؤمنين فاقد آسفالت است و مشکلات زيادي را براي خردسالان و افراد مسن ايجاد کرده است. از بخشدار خمام يا استاندار گيلان تقاضا داريم هر چه سريع‌تر نسبت به رفع اين مشکل در فصل باران و سرما اقدام کنند.
نجار
* برخي از پله برقي‌‌هايي که در معابر عمومي نصب شده است خراب مي‌باشد و همه سالمندان مجبورند از پله‌هاي معمولي استفاده کنند. وقتي هزينه‌هاي زيادي صرف ساخت اين پل‌ها مي‌شود، بايد فکري هم به حال تعمير و رسيدگي به آنها شود.
يک شهروند اصفهاني
* فرزند 28 ساله معلولم که در آسايشگاه کهريزک زندگي مي‌کرد به خاطر عدم مراقبت کامل دچار حادثه شده بعد از يک ماه بستري شدن در بيمارستان امام خميني تهران فوت کرد. در حال حاضر بيمارستان از من که يک مادر سالخورده تحت پوشش بهزيستي هستم مبلغ سه ميليون تومان پول مي‌خواهد که چک گرو گرفته شده را برگرداند. اگر اين بيمارستان دولتي است پس اين پول‌ها را براي چه از مردم بيچاره و فقير مي‌گيرد.
عليپور
* بنويسيد ميدان شهداي مشهد را که نماد ايثار، رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌هاي مردم آزاده اين شهر است تبديل به مجتمع تجاري کرده‌اند. ميداني که به گفته شاهدان عيني در روزهاي خون و آتش انقلاب 57 از کفش‌هاي به جا مانده شهدا و شهروندان تپه‌اي درست شده بود. در کجاي دنيا با خاطرات و آثار گرانبهاي انقلاب خويش چنين برخورد تخريبي مي‌کنند.
8157---0915