kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
مدیرعامل فولاد مبارکه :

حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان از اولويت‌هاي فولاد مباركه است

مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری این شرکت با بیان اینکه حمایت از پیمانکاران، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های فولاد مبارکه است، گفت: درصددیم تا علی‌رغم وجود محدودیت‌ها در زمینه‌های مختلف، بیشترین کمک را در امور قراردادها به پیمانکاران برسانیم تا این عزیزان با کمترین مشکل به کار خود ادامه دهند.

 

اصفهان-خبرنگاركيهان:

فولاد مبارکه یکی از صنایع شاخص در حوزه اشتغال‌آفرینی کشور است که با چرخه کاملی از زنجیره تولید (از سنگ تا رنگ)، 8 درصد از تولید ناخالص ملی در بخش صنعت را تأمین می‌کند و توانسته به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال 350 هزار نفر را در کشور فراهم کند که 13 هزار نفر از این خانواده بزرگ را پیمانکاران تشکیل داده‌اند.
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در این نشست اظهار کرد: موفقیت‌هایی که در فولاد مبارکه رقم می‌خورند حاصل تلاش مجموعه‌ای از کارکنان و متخصصان باتجربه است. موفقیت‌های مهمی نظیر افزایش و ثبت رکوردهای ارزشمند تولید نیز نتیجه تلاش همه‌جانبه کارکنان و پیمانکاران عزیز است. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: تلاش برای تحقق «مدیریت مؤثر»، یکی از انتظارات مهم فولاد مبارکه از پیمانکاران است؛ چراکه نقش مدیریت پیمانکاران، نقشی بی‌بدیل در اجرای پروژه‌هاست و کارکنان باید به‌وسیله پیمانکار خود مدیریت شوند. وی ادامه داد: پیمانکاران نیز باید نقش خود را در ایجاد انگیزه در کارکنان به‌خوبی ایفا کنند؛ چراکه ایجاد انگیزه در نوع عملکرد کارکنان تأثیر بسزایی دارد و این موضوع طی بازدیدهای میدانی انجام‌شده از برخی شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه، ملموس بوده است.